Τα McDonald’s μπαίνουν στο Metaverse: Η γη των McNuggets παίρνει μορφή στο Sandbox

Σε μια συναρπαστική κίνηση για να σηματοδοτήσει την 40η επέτειο των Chicken McNuggets, η McDonald’s Hong Kong επέλεξε το The Sandbox, μια κορυφαία πλατφόρμα metaverse, για να δημιουργήσει την πρώτη Web3 εμπειρία της: McNuggets Land. Αυτός ο εικονικός κόσμος είναι ένας εορτασμός του αγαπημένου σνακ κοτόπουλου, ταξιδεύοντας τους χρήστες σε ένα καθηλωτικό ταξίδι στην ιστορία του και προσφέροντας την ευκαιρία να παίξουν παιχνίδια και να ολοκληρώσουν αποστολές για να κερδίσουν ανταμοιβές.

Μόλις μπουν στο McNuggets Land, οι χρήστες θα βρεθούν σε ένα εικονικό κατάστημα, με ένα κρυφό εργοστάσιο όπου γίνεται η μαγεία. Η εμπειρία επιτρέπει στους παίκτες να εντρυφήσουν στη συναρπαστική ιστορία πίσω από την εμβληματική λιχουδιά, ενώ προσφέρει επίσης την ευκαιρία να κερδίσουν ανταμοιβές, συμπεριλαμβανομένου του metaverse utility token SAND. Αυτό το ψηφιακό νόμισμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά εικονικών αγαθών και την προσαρμογή avatars μέσα στην πλατφόρμα The Sandbox.

Ο ενθουσιασμός δεν τελειώνει εκεί για τους χρήστες του Χονγκ Κονγκ, καθώς έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα φανταστικό βραβείο: Κουπόνια για 365 ημέρες δωρεάν Chicken McNuggets που μπορούν να εξαργυρωθούν σε εστιατόρια της McDonald’s. Η πρόσβαση σε αυτόν τον εικονικό κόσμο είναι απλή, καθώς οι χρήστες χρειάζεται μόνο να δώσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους για να συμμετάσχουν στη διασκέδαση.

Η άνοδος των εμπειριών metaverse έχει γίνει όλο και περισσότερο ένα ισχυρό εργαλείο για τα εμπορικά σήματα ώστε να ασχοληθούν με το κοινό τους. Με την παιχνιδοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και με την προσφορά δελεαστικών προγραμμάτων επιβράβευσης στο διαδίκτυο, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρότερους δεσμούς με τους πελάτες τους.

Ο Sebastien Borget, συνιδρυτής και COO της The Sandbox, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη συνεργασία με τη McDonald’s, δηλώνοντας ότι ανεβάζει την πλατφόρμα σε “νέο επίπεδο” και τους φέρνει πιο κοντά στον φιλόδοξο στόχο της μαζικής υιοθέτησης του metaverse.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η McDonald’s αγκαλιάζει εργαλεία Web3 για να εμπλέξει τους πελάτες της. Το 2021, η McDonald’s China κυκλοφόρησε ένα σύνολο 188 (NFTs) για να γιορτάσει την 31η επέτειό της στην τοπική αγορά.

Προσχωρώντας σε έναν αυξανόμενο κατάλογο παγκόσμιων εμπορικών σημάτων που συνεργάζονται με το The Sandbox, η McDonald’s αξιοποιεί τις τεράστιες δυνατότητες του metaverse. Προηγουμένως, το The Sandbox είχε συνεργαστεί με ένα ευρύ φάσμα διακεκριμένων εταιρειών, όπως η Warner Music Group, η Ubisoft, η Gucci, η Adidas και αξιοσημείωτα ονόματα όπως ο Snoop Dogg, τα Στρουμφάκια, τα Care Bears, το Walking Dead και η Atari.

Ο Borget υπογράμμισε ένα πρόσφατο χαρακτηριστικό που αλλάζει το παιχνίδι και ονομάζεται αυτοέκδοση, επιτρέποντας στους συνεργάτες να απελευθερώσουν το πλήρες δυναμικό των εμπορικών τους σημάτων στο metaverse. Ξεκινώντας εμπειρίες απευθείας στο χάρτη της πλατφόρμας, οι μάρκες μπορούν πλέον να εμπλέκονται συνεχώς και να αξιοποιούν την εικονική τους παρουσία για ένα ευρύτερο κοινό.

Με το McNuggets Land να βρίσκεται στο επίκεντρο του The Sandbox, η McDonald’s αποδεικνύει για άλλη μια φορά τη δέσμευσή της στην καινοτομία και στην παροχή μοναδικών εμπειριών στους πιστούς πελάτες της. Αυτό το εγχείρημα δεν είναι μόνο ένα νεύμα στην κληρονομιά των Chicken McNuggets, αλλά και μια απόδειξη της εξελισσόμενης δύναμης του metaverse στην αναδιαμόρφωση του τρόπου με τον οποίο οι μάρκες συνδέονται με το κοινό τους.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Αρθρογράφος: Dimitrios Alexandridis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: