Οι διαφημίσεις NFT Games παίρνουν το πράσινο φως από την Google από τις 15 Σεπτεμβρίου

Σε μια σημαντική ενημέρωση πολιτικής, η Google αποφάσισε να αγκαλιάσει τον κόσμο των διαφημίσεων παιχνιδιών που βασίζονται σε blockchain NFT, μια κίνηση που θα τεθεί σε ισχύ από τις 15 Σεπτεμβρίου. Ωστόσο, οι επικαιροποιημένες διαφημιστικές κατευθυντήριες γραμμές του γίγαντα της αναζήτησης συνοδεύονται από ορισμένους περιορισμούς, οι οποίοι επικεντρώνονται κυρίως στον περιορισμό των προωθητικών ενεργειών που σχετίζονται με τα παιχνίδια.

Σύμφωνα με την επίσημη ανάρτηση της Google στο ιστολόγιο για το θέμα, η αναθεωρημένη πολιτική επιτρέπει διαφημίσεις για παιχνίδια NFT που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια. Αυτά τα παιχνίδια που πληρούν τις προϋποθέσεις πρέπει να προσφέρουν αντικείμενα εντός του παιχνιδιού προς αγορά, όπως εικονικά ενδύματα, όπλα ή πανοπλίες που βελτιώνουν την εμπειρία παιχνιδιού του παίκτη ή βοηθούν στην εξέλιξή του εντός του παιχνιδιού.

Ενώ αυτό σηματοδοτεί μια αξιοσημείωτη αλλαγή στη διαφημιστική στάση της Google, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι διαφημίσεις για παιχνίδια που διευκολύνουν το wagering ή το staking με βάση τα NFT, καθώς και για εκείνα που προσφέρουν ανταμοιβές σε κρυπτονομίσματα ή άλλα NFT, θα παραμείνουν απαγορευμένες. Αυτό σημαίνει ότι τα παιχνίδια καζίνο με NFT και οποιεσδήποτε μορφές κοινωνικού στοιχήματος που περιλαμβάνουν βραβεία με NFT, μετρητά ή κρυπτονομίσματα θα συνεχίσουν να είναι εκτός ορίων.

Για τους προγραμματιστές και τους εκδότες που στοχεύουν στη διαφήμιση περιεχομένου που συνδυάζει τυχερά παιχνίδια με NFTs, θα πρέπει να τηρούν την πολιτική της Google για τα τυχερά παιχνίδια και τα παιχνίδια και να αποκτήσουν την κατάλληλη πιστοποίηση Google Ads.

Η ανακοίνωση αυτή σηματοδοτεί μια αξιοσημείωτη απόκλιση από την προηγούμενη στάση της Google. Τον Μάρτιο του 2018, η Google επέβαλε γενική απαγόρευση της διαφήμισης που σχετίζεται με κρυπτονομίσματα σε όλες τις πλατφόρμες της. Τότε, ο Scott Spencer, Διευθυντής Βιώσιμων Διαφημίσεων της Google, επικαλέστηκε ανησυχίες σχετικά με τη βλάβη των καταναλωτών και τους πιθανούς κινδύνους, οδηγώντας την εταιρεία να επιδείξει “εξαιρετική προσοχή” με τις διαφημίσεις που σχετίζονται με κρυπτονομίσματα.

Ωστόσο, η προσέγγιση της Google άρχισε να εξελίσσεται τον Ιούνιο του 2021, όταν χαλάρωσε τους περιορισμούς για να επιτρέψει ορισμένες διαφημίσεις που σχετίζονται με κρυπτονομίσματα. Συγκεκριμένα, η επικαιροποίηση επέτρεψε σε εγγεγραμμένες οντότητες στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως ανταλλακτήρια και πορτοφόλια κρυπτονομισμάτων, να διαφημίζονται στην Google, υπό την προϋπόθεση ότι ήταν εγγεγραμμένες στο FinCEN ως επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών χρήματος ή διέθεταν ομοσπονδιακό ή πολιτειακό καταστατικό ως τράπεζες.

Καθώς η Google αγκαλιάζει τις διαφημίσεις παιχνιδιών NFT, μένει να δούμε πώς αυτή η αλλαγή θα επηρεάσει το ευρύτερο διαφημιστικό τοπίο των κρύπτο και αν άλλες μεγάλες πλατφόρμες θα ακολουθήσουν το παράδειγμά της ανοίγοντας τις πόρτες τους σε αυτόν τον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Αρθρογράφος: Dimitrios Alexandridis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: