Η OKX και η Manchester City εγκαινιάζουν διαδραστική καμπάνια Avatar με κορυφαίους παίκτες για να εμπνεύσουν τους οπαδούς να “παίξουν για την City”

Η OKX, μια παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας Web3 και συνεργάτης του Training Kit της Manchester City, ξεκίνησε σήμερα μια νέα διαδραστική εκστρατεία metaverse avatar με τον σύλλογο. Η νέα εμπειρία στο playforthecity.com δίνει στους φιλάθλους την ευκαιρία να εξατομικεύσουν τα δικά τους ψηφιακά άβαταρ με τις προπονητικές στολές της Μάντσεστερ Σίτι και τα ρούχα προθέρμανσης πριν από τον αγώνα με την επωνυμία OKX.

Κάνε την εγγραφή σου στο OKX απο ΕΔΩ και πάρε Bonus καλωσορίσματος απο 50$ εως 10.000$ !

Με αφορμή την έναρξη, ένα βίντεο με κορυφαίους παίκτες της Μάντσεστερ Σίτι ως γιγαντιαία άβαταρ που εξερευνούν το Μάντσεστερ καθώς οι οπαδοί κατευθύνονται προς το γήπεδο, θα κάνει το ντεμπούτο του σε μια καμπάνια πολλαπλών καναλιών κατά τη διάρκεια της εντός έδρας αναμέτρησης της Μάντσεστερ Σίτι με την επίσης διεκδικήτρια του τίτλου της Premier League Άρσεναλ. Το βίντεο θα ανακοινώσει τη νέα εμπειρία και θα εμπνεύσει τους οπαδούς να “παίξουν για την city” και να αποκτήσουν τα δικά τους εξατομικευμένα ψηφιακά άβαταρ με τη στολή Manchester City x OKX.

Το Playforthecity.com επιτρέπει στους οπαδούς να δημιουργήσουν τα δικά τους εξατομικευμένα avatars σε δευτερόλεπτα, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα νέα τους avatars σε 4.000 metaverse παιχνίδια και εφαρμογές. Μοιράζοντας τα avatars τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το #playforthecity οι οπαδοί μπαίνουν επίσης σε κλήρωση για να κερδίσουν επικά δώρα της Man City και της OKX.

Κάνε την εγγραφή σου στο OKX απο ΕΔΩ και πάρε Bonus καλωσορίσματος απο 50$ εως 10.000$ !

Ο Haider Rafique, Global Chief Marketing Officer, OKX, δήλωσε: “Η OKX θα είναι η πρώτη εταιρεία που θα έχει την ευκαιρία να συμμετάσχει σε αυτό το πρόγραμμα: “Οι εμπειρίες metaverse που έχουμε αναπτύξει με τη Manchester City αντιπροσωπεύουν έναν ολόκληρο κόσμο συναρπαστικών νέων ευκαιριών, και το avatar σας σας παρέχει πρόσβαση σε αυτές. Αυτή η καμπάνια είναι άλλο ένα παράδειγμα του πώς η Manchester City και η OKX υλοποιούν την υπόσχεση του Web3 να βελτιώσουν την εμπειρία των φιλάθλων και να βοηθήσουν τους ανθρώπους να έρθουν πιο κοντά σε αυτό που η OKX θεωρεί “έναν νέο τρόπο για το διαδίκτυο””.

Ο Γκάβιν Τζόνσον, Διευθυντής Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην ομάδα ποδοσφαίρου της Σίτι, δήλωσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσουμε σήμερα αυτή τη συναρπαστική εκστρατεία με την OKX και τη Yahoo. Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και των τριών συνεργατών, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους οπαδούς της Manchester City σε όλο τον κόσμο τη δυνατότητα να συνδεθούν και να εμπλακούν με τον σύλλογο με έναν μοναδικό και ενδιαφέροντα νέο τρόπο και ελπίζουμε οι οπαδοί να απολαύσουν την εμπειρία που προσφέρεται”.

Η εμπειρία δημιουργήθηκε από τη Μάντσεστερ Σίτι και την OKX σε συνεργασία με τη Yahoo, η οποία χρησιμοποίησε την ομάδα δημιουργίας περιεχομένου υψηλής ποιότητας και την τεχνολογία της για να ζωντανέψει την εμπειρία και να διαδώσει το μήνυμα στους οπαδούς. Δουλεύοντας με την πλατφόρμα Ready Player Me για τη δημιουργία της εξειδικευμένης εμπειρίας AR και avatar, η Yahoo δημιούργησε το βίντεο με τον ήρωα και θα διανείμει το περιεχόμενο μέσω ψηφιακών τοποθεσιών εκτός σπιτιού (DOOH), καθώς και μέσω βίντεο, οθόνης και εγγενών μορφών σε κινητά, tablet και τηλεοπτικές οθόνες για να εμπνεύσει τους οπαδούς της Manchester City να το δοκιμάσουν οι ίδιοι.

Κάνε την εγγραφή σου στο OKX απο ΕΔΩ και πάρε Bonus καλωσορίσματος απο 50$ εως 10.000$ !

Ο Josh Partridge, επικεφαλής του τμήματος EMEA της Yahoo, δήλωσε: “να προσφέρουμε στους φιλάθλους μια διασκεδαστική, συναρπαστική και καθηλωτική εμπειρία που θα τους δίνει νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με την ομάδα και τους παίκτες μέσω ψηφιακών σημείων επαφής στο γήπεδο, την πόλη, ακόμη και στον εικονικό κόσμο. Η χρήση της εμπειρίας της Yahoo στην παραγωγή ψηφιακού περιεχομένου υψηλής ποιότητας και η διανομή του σε κλίμακα απευθείας στο κοινό-στόχο του συλλόγου σημαίνει ότι μπορούμε να βοηθήσουμε στη δημιουργία βαθύτερων δεσμών στις ψηφιακές πλατφόρμες με τους οπαδούς τους μέσω νέων, διαδραστικών τρόπων την ημέρα του αγώνα και όχι μόνο”.

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη εμπειρία Metaverse που προσφέρει στους οπαδούς η OKX και η Manchester City μετά την έναρξη ενός εκπαιδευτικού μαθήματος με τον Rúben Dias και ενός masterclass τακτικής με τον İlkay Gündoğan στο metaverse της OKX Collective. Τον Μάιο οι φίλαθλοι θα προσκληθούν στο metaverse για αποκλειστικές εμπειρίες με τον Jack Grealish και τον Alex Greenwood.

Σχετικά με την OKX

Το OKX είναι το δεύτερο μεγαλύτερο παγκόσμιο ανταλλακτήριο με βάση τον όγκο συναλλαγών και μια κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας web3. Με την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμυρίων χρηστών παγκοσμίως, το OKX είναι γνωστό ως η ταχύτερη και πιο αξιόπιστη εφαρμογή συναλλαγών κρύπτο για επενδυτές και επαγγελματίες traders παντού.

Κάνε την εγγραφή σου στο OKX απο ΕΔΩ και πάρε Bonus καλωσορίσματος απο 50$ εως 10.000$ !

Ως κορυφαίος συνεργάτης των πρωταθλητών της αγγλικής Premier League Manchester City FC, της McLaren Formula 1, του παίκτη του γκολφ Ian Poulter, του Ολυμπιονίκη Scotty James και του οδηγού της F1 Daniel Ricciardo, η OKX στοχεύει να υπερφορτώσει την εμπειρία των φιλάθλων με νέες οικονομικές ευκαιρίες και ευκαιρίες δέσμευσης. Η OKX είναι επίσης ο κορυφαίος συνεργάτης του Φεστιβάλ Tribeca στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας για να φέρει περισσότερους δημιουργούς στο web3.

Πέρα από το ανταλλακτήριο του OKX, το πορτοφόλι OKX είναι η τελευταία προσφορά της πλατφόρμας για όσους επιθυμούν να εξερευνήσουν τον κόσμο των NFTs και του metaverse, ενώ παράλληλα ανταλλάσσουν μάρκες GameFi και DeFi.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Αρθρογράφος: Dimitrios Alexandridis

Πηγή

Αποποίηση ευθύνης

Η παρούσα ανακοίνωση παρέχεται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Δεν προορίζεται για την παροχή επενδυτικών, φορολογικών ή νομικών συμβουλών, ούτε θα πρέπει να θεωρηθεί προσφορά για αγορά, πώληση ή κατοχή ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων. Το κρυπτονόμισμα δεν είναι ρυθμισμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των stablecoins, ενέχουν υψηλό βαθμό κινδύνου, μπορούν να παρουσιάσουν μεγάλες διακυμάνσεις και μπορεί ακόμη και να καταστούν άχρηστα. Τα κέρδη ενδέχεται να υπόκεινται σε φόρο υπεραξίας. Θα πρέπει να εξετάσετε προσεκτικά αν η διαπραγμάτευση ή η κατοχή ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων είναι κατάλληλη για εσάς, υπό το πρίσμα της οικονομικής σας κατάστασης. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τον νομικό/φορολογικό/επενδυτικό σας σύμβουλο για ερωτήσεις σχετικά με τις συγκεκριμένες περιστάσεις σας

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: