Το ChatGPT εισάγει πρωτοποριακή λειτουργικότητα που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν εξατομικευμένα μοντέλα GPT

Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης του OpenAI, ChatGPT, εισήγαγε ένα πρωτοποριακό χαρακτηριστικό, που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν τους δικούς τους γεννητικούς προ-εκπαιδευμένους μετασχηματιστές (GPT). Η εξέλιξη αυτή, που περιγράφεται σε πρόσφατη ανάρτηση στο ιστολόγιο στις 6 Νοεμβρίου, έρχεται ως λύση στις προκλήσεις που αντιμετώπιζαν οι χρήστες του ChatGPT, ιδιαίτερα εκείνοι που χαρακτηρίζονται ως “ισχυροί χρήστες”, οι οποίοι αποθήκευαν προσαρμοσμένες προτροπές σε αρχεία κειμένου. Αυτές οι προτροπές αντιγράφονταν και επικολλούνταν στο πλαίσιο συνομιλίας του ChatGPT κάθε φορά που αλληλεπιδρούσαν με το σύστημα.

Το OpenAI αντιμετώπισε αυτό το ζήτημα με την εισαγωγή των GPT, οι οποίες αυτοματοποιούν πλέον τη διαδικασία χειρισμού προσαρμοσμένων προτροπών και οδηγιών, εξαλείφοντας την ανάγκη για χειροκίνητη εισαγωγή από τους χρήστες. Αυτή η νέα λειτουργικότητα απευθύνεται στους συνδρομητές των επιπέδων συνδρομής “ChatGPT Plus” και Enterprise, ενώ προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμη δωρεάν έκδοση.

Επιπλέον, η OpenAI αποκάλυψε ότι σχεδιάζει να εγκαινιάσει ένα κατάστημα GPT αργότερα μέσα στο μήνα, επιτρέποντας στους προγραμματιστές να δημιουργούν και να πωλούν τα GPT τους, παρόμοια με τα καταστήματα εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα. Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η ιδιωτικότητα των χρηστών, μόνο οι “επαληθευμένοι κατασκευαστές” θα επιτρέπεται να δημοσιεύουν GPTs στο κατάστημα. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να μοιράζονται τις GPTs τους δημόσια ή να δημιουργούν εκδόσεις “μόνο για εσωτερικούς χρήστες” που περιορίζονται σε συγκεκριμένα τμήματα ή εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους εντός των επιχειρήσεων.

Σημαντικές εταιρείες όπως η εταιρεία βιοτεχνολογίας Amgen, η εταιρεία συμβούλων διαχείρισης Bain και η εταιρεία επεξεργασίας πληρωμών Square έχουν ήδη υιοθετήσει τα GPT. Χρησιμοποιούν αυτά τα προσαρμοσμένα μοντέλα για να βελτιώσουν διάφορες πτυχές των λειτουργιών τους, όπως η δημιουργία υλικού μάρκετινγκ, η υποστήριξη των ομάδων εξυπηρέτησης πελατών και η διευκόλυνση της διαδικασίας εισαγωγής νέων μηχανικών.

Το ChatGPT, με πάνω από 180 εκατομμύρια χρήστες σύμφωνα με τα στοιχεία της SimilarWeb που επικαλείται το Reuters, παραμένει μια δημοφιλής επιλογή στο τοπίο των προγραμμάτων συνομιλίας AI. Ωστόσο, αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από άλλες πλατφόρμες όπως το Bard της Google και το Claude 2 της Anthropic. Ο Elon Musk εισήλθε πρόσφατα στην αρένα με το δικό του πρόγραμμα συνομιλίας AI, το “Grok”, εντείνοντας περαιτέρω τον ανταγωνισμό σε αυτόν τον χώρο.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Αρθρογράφος: Dimitrios Alexandridis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: