Η BlackRock αλλάζει στρατηγική στις διαφημίσεις Bitcoin ETF

Η BlackRock αλλάζει τη διαφημιστική στρατηγική για το Bitcoin ETF, αποκλίνοντας από τις τάσεις που υιοθετούν άλλοι εκδότες

Ενώ η διαφήμιση της BlackRock για το Bitcoin Exchange-traded fund (ETF) μπορεί να φαίνεται τετριμμένη σε σύγκριση με τις φανταχτερές τακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν άλλοι εκδότες ETF, ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι η συγκρατημένη προσέγγιση θα μπορούσε να είναι μια στρατηγική κίνηση που απευθύνεται στην εύπορη δημογραφική ομάδα των baby boomers.

Στις 11 Ιανουαρίου, η BlackRock παρουσίασε την πρώτη της βιντεοδιαφήμιση για το iShares Bitcoin Trust ETF (IBIT), με μια σχεδόν δίλεπτη παρουσίαση από ένα στέλεχος της BlackRock που περιγράφει την πρόταση αξίας του Bitcoin και την ευκολία πρόσβασης στο νέο ETF. Σε πλήρη αντίθεση με άλλες διαφημίσεις Bitcoin ETF, το βίντεο της BlackRock στερείται σκόπιμα της φαντασμαγορίας και της αργκό των κρύπτος που συχνά συνδέεται με τον κλάδο.

Ο Jay Jacobs, επικεφαλής θεματικών και εναλλακτικών ETFs της BlackRock στις ΗΠΑ, υπογραμμίζει στη διαφήμιση ότι το IBIT είναι εύκολα προσβάσιμο, αφαιρεί τα λειτουργικά βάρη και επωφελείται από την εδραιωμένη φήμη και την τεχνογνωσία της BlackRock στον χώρο των ETF. Σχολιαστές σημείωσαν τη σκόπιμη απουσία ενθουσιασμού και τεχνικής γλώσσας, γεγονός που υποδηλώνει μια υπολογισμένη προσπάθεια να απευθυνθεί σε ένα πιο ώριμο κοινό.

Ο αναλυτής του Bloomberg ETF Eric Balchunas σχολίασε την εσκεμμένη στρατηγική, δηλώνοντας:

“Με αυτόν τον τρόπο κάνετε μάρκετινγκ στους πλούσιους boomers, παιδιά. Η ήρεμη διάθεση, η εύκολα κατανοητή επενδυτική υπόθεση, η απαλή new age μουσική, το κοστούμι χωρίς γραβάτα… τα πάντα σε αυτό λένε ‘είναι εντάξει τώρα, οι ενήλικες είναι εδώ'”.

Ο Chris Dark, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Fourth Turning Investments, έφτασε στο σημείο να χαρακτηρίσει τη διαφήμιση ως “τόσο βαρετή που είναι πανέξυπνη”, τονίζοντας την αποτελεσματικότητά της όσον αφορά την απήχηση στο δημογραφικό κοινό των baby boomers.

Ο επενδυτής ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων Fred Krueger συμφώνησε, επισημαίνοντας ότι η διαφήμιση είναι πιο εύπεπτη για τους “πλούσιους boomers”, οι οποίοι μπορεί να μην έχουν απήχηση στα ριζοσπαστικά μηνύματα που συχνά συνδέονται με τις νεότερες γενιές. Ο Krueger υπογράμμισε τον παράγοντα της εμπιστοσύνης, δηλώνοντας: “Προσθέτουμε ευχαρίστως τα IBIT και FBTC στα χαρτοφυλάκιά μας επειδή εμπιστευόμαστε την BlackRock και τη Fidelity… Πρόκειται για την κατάληψη της αφήγησης του Bitcoin από τη Wall-Street. Η αντίσταση θα είναι μάταιη”.

Ο ανταγωνισμός μάρκετινγκ των Bitcoin ETF έχει ενταθεί από την πρώτη διαφήμιση της Bitwise τον Δεκέμβριο του 2023, με διάφορους εκδότες, συμπεριλαμβανομένων των ARK Invest, Grayscale και Valkyrie Bitcoin Fund, να μπαίνουν στη μάχη. Αξίζει να σημειωθεί ότι ορισμένοι εκδότες ETF, όπως η VanEck, η Invesco Galaxy και η Franklin Templeton, παρουσιάζουν σε περίοπτη θέση τα νέα τους Bitcoin ETF στις αρχικές τους σελίδες, ενώ σύμφωνα με αναφορές η BlackRock και η Fidelity Investments έχουν υιοθετήσει παρόμοιες προσεγγίσεις.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: