Η Sony βλέπει μεταφορές NFT σε πολλαπλές πλατφόρμες παιχνιδιών, αποκαλύπτει πατέντα

Facebook
Twitter
Email

Η Sony Interactive Entertainment, ο goliath των βιντεοπαιχνιδιών που τρέχει το εμπορικό σήμα PlayStation, κατέθεσε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα πλαίσιο που επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν και να χρησιμοποιούν NFT σε πολλές πλατφόρμες παιχνιδιών. 

Για αρκετά χρόνια, το ενδιαφέρον της Sony για τα κρύπτο έχει αποδειχθεί από πολυάριθμες συνεργασίες και καταχωρίσεις εμπορικών σημάτων. Προσθέτοντας σε αυτήν τη λίστα, η Sony κατέθεσε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με τίτλο «Πλαίσιο NFT για μεταφορά και χρήση ψηφιακών στοιχείων μεταξύ πλατφορμών παιχνιδιών».

Απόσπασμα της κατάθεσης πατέντας πλαισίου NFT της Sony. Πηγή: patentscope.wipo.int

Το πλαίσιο NFT της Sony στοχεύει στην ενσωμάτωση των NFT στο παιχνίδι, όπου η τεχνολογία μπορεί να αντιπροσωπεύει skins και άλλες δημοφιλείς λειτουργίες εντός του παιχνιδιού. Συνοψίζοντας το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, η περίληψη εξήγησε τα επιδιωκόμενα χαρακτηριστικά:

“Σε απόκριση του προσδιορισμού, το NFT παρέχεται στην πρώτη οντότητα τελικού χρήστη, έτσι ώστε το ψηφιακό περιουσιακό στοιχείο να μπορεί να χρησιμοποιηθεί, μέσω του NFT, σε πολλές διαφορετικές προσομοιώσεις υπολογιστή ή/και σε πολλές διαφορετικές πλατφόρμες προσομοίωσης υπολογιστή.”

Επιπλέον, πρόσθεσε ότι η ιδιοκτησία του NFT θα μπορούσε να μεταβιβαστεί σε άλλες οντότητες τελικού χρήστη για δική τους χρήση σε διαφορετικές προσομοιώσεις και πλατφόρμες. Τα παρακάτω διαγράμματα περιγράφουν λεπτομερώς την προβλεπόμενη χρήση των NFT από τη Sony στο παιχνίδι.

Σχέδιο που απεικονίζει τη ροή εργασίας του πλαισίου NFT της Sony. Πηγή: patentscope.wipo.int

Μόλις εφαρμοστεί, οι χρήστες του PlayStation 5 θα μπορούν να απολαμβάνουν περιπτώσεις χρήσης NFT μέσω mainstream τίτλων gaming. Από τον Δεκέμβριο του 2022, ο συνολικός αριθμός ενεργών χρηστών στο PlayStation Network παγκοσμίως ήταν 112 εκατομμύρια, ο οποίος συνεχίζει να αυξάνεται από έτος σε έτος.

«Δεν υπάρχουν ασπρόμαυρες απαντήσεις στον σχεδιασμό των παιχνιδιών», είπε ο Bergstrom ενώ τόνισε ότι το GameFi έχει να κάνει με την προσθήκη μιας νέας διάστασης συναρπαστικού παιχνιδιού στα παιχνίδια Web2.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι παίκτες δεν ενδιαφέρονται για την τεχνολογία πίσω από ένα καλό παιχνίδι. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρηματίες κρύπτο πρέπει να ενσωματώσουν «blockchain, NFTs, play and gain, AI [τεχνητή νοημοσύνη], G5 ή οτιδήποτε άλλο για να κάνουν ένα καλύτερο παιχνίδι και οι παίκτες θα αγοράσουν».

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις Crypto ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Author: Dimitrios Alexandridis

Article

Περισσότερα Άρθρα