Η Lufthansa, ένας εξέχων ευρωπαϊκός όμιλος αεροπορικών εταιρειών, έχει ξεκινήσει ένα νέο και καινοτόμο εγχείρημα, εισάγοντας το πρόγραμμα επιβράβευσης με (non-fungible token – NFT) στο δίκτυο Polygon. Αυτή η πρωτοποριακή πρωτοβουλία έχει ως στόχο να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιβάτες εμπλέκονται με τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να μετατρέψουν τις πτήσεις τους σε πολύτιμα NFTs που κρατούν το κλειδί για να ξεκλειδώσουν μια σειρά από δελεαστικές ανταμοιβές. Αυτές οι ανταμοιβές περιλαμβάνουν δελεαστικές προσφορές όπως η συγκέντρωση μιλίων και η αποκλειστική πρόσβαση σε premium business lounges.
Η ανακοίνωση, που έγινε στις 31 Αυγούστου, αποκάλυψε την εφαρμογή Uptrip για κινητά, μια κοινή προσπάθεια μεταξύ του Lufthansa Innovation Hub – της πρωτοποριακής μονάδας ψηφιακής καινοτομίας του ομίλου αεροπορικών εταιρειών – και του Miles & More, του αξιόλογου προγράμματος τακτικών επιβατών της Lufthansa.
Οι μηχανισμοί αυτού του πρωτοποριακού προγράμματος είναι ενδιαφέροντες. Οι ταξιδιώτες έχουν τη δυνατότητα να σαρώνουν τις κάρτες επιβίβασής τους μέσω της εφαρμογής Uptrip, διευκολύνοντας τη μετατροπή των ταξιδιών τους σε κάρτες συναλλαγών NFT. Μέσα στο οικοσύστημα της εφαρμογής, οι χρήστες συνδέουν απρόσκοπτα τα πορτοφόλια κρυπτονομισμάτων τους για την απρόσκοπτη κοπή και μεταφορά των μοναδικών Uptrip NFTs τους. Η πραγματική γοητεία έγκειται στην ολοκλήρωση συγκεκριμένων συλλογών NFT, ωθώντας τους συμμετέχοντες στη σφαίρα των επιθυμητών ανταμοιβών. Αυτές οι ανταμοιβές καλύπτουν μια σειρά από προνόμια, συμπεριλαμβανομένων των πολυπόθητων αναβαθμίσεων πτήσεων, της πολυπόθητης πρόσβασης σε αποκλειστικές αίθουσες αναμονής αεροδρομίων, της αυξημένης κατάστασης τακτικού επιβάτη, ακόμη και της συσσώρευσης πολύτιμων μιλίων επιβράβευσης.
Ο Kristian Weymar, βασικό στέλεχος του Lufthansa Innovation Hub, εξέφρασε στην ανακοίνωση ότι, ενώ το τοπίο του Web3 βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, οι χρήστες επιδεικνύουν μια περιέργεια που μετριάζεται από έναν βαθμό ανησυχίας. Αυτό το έργο, τόνισε ο Weymar, αποτελεί μια συντονισμένη προσπάθεια να γεφυρωθεί αυτό το χάσμα και να γίνει η εμπειρία Web3 εύκολα προσβάσιμη και φιλική προς το χρήστη για το αξιόλογο πελατολόγιό τους.
Ο Christopher Siegloch, στο τιμόνι της ανάπτυξης προγραμμάτων για το Miles & More, έριξε φως στο τεράστιο ενδιαφέρον που έχει προκαλέσει το Uptrip. Η ανακοίνωση υπογράμμισε τους εντυπωσιακούς αριθμούς των πάνω από 20.000 εγγραφών και του αξιοσημείωτου αριθμού των 200.000 εμπορικών καρτών NFT που έχουν ήδη κοπεί.
Αυτή η στρατηγική κίνηση δεν είναι χωρίς προηγούμενο. Νωρίτερα φέτος, η Lufthansa είχε ήδη σηματοδοτήσει τις προθέσεις της να ενσωματώσει τις μετασχηματιστικές τεχνολογίες του Web3 στο επιχειρηματικό της πλαίσιο, ο Johannes Walter του Lufthansa Group εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η αποκέντρωση και το tokenization είναι έτοιμα να εγκαινιάσουν νέες προοπτικές ευκαιριών για καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα.
Εν τω μεταξύ, σε όλο το τοπίο των αερομεταφορών, άλλοι τιτάνες του κλάδου εισέρχονται ομοίως στον κόσμο του Web3. Η Emirates, ο εμβληματικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, είχε αποκαλύψει τα σχέδιά της το 2022 να αγκαλιάσει τις πληρωμές Bitcoin και να επιχειρήσει να εισέλθει στη σφαίρα των NFTs – μια σαφής απόδειξη της αναγνώρισης σε ολόκληρη τη βιομηχανία των μετασχηματιστικών δυνατοτήτων που κρύβουν αυτές οι τεχνολογίες.
Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .
Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!
Αρθρογράφος: Dimitrios Alexandridis