Τρεις διαφημίσεις κρύπτο κυκλοφόρησαν από παρόχους Bitcoin ETF σε μόλις 48 ώρες

Σε μια ταχέως κλιμακούμενη μάχη μάρκετινγκ κρύπτο, οι εκδότες των spot Bitcoin ETFs έχουν εξαπολύσει έναν καταιγισμό τριών διαφημίσεων κρύπτο μέσα σε διάστημα μόλις δύο ημερών.

Την πρώτη βολή έριξε η Bitwise στις 18 Δεκεμβρίου, όταν παρουσίασε τη διαφήμιση του Bitcoin ETF της, στην οποία δεν πρωταγωνιστούσε άλλος από τον ηθοποιό Jonathan Goldsmith. Ο Goldsmith, γνωστός για τον εμβληματικό χαρακτήρα του “Πιο ενδιαφέροντα άνδρα στον κόσμο” από μια διαφημιστική καμπάνια της μπύρας Dos Equis, προσέδωσε μια πινελιά ίντριγκας στην προώθηση.

Λίγες ημέρες αργότερα, στις 20 Δεκεμβρίου, η Hashdex μπήκε στην αρένα με τη δική της διαφήμιση κρύπτο, με ένα φορτηγό ανατρεπόμενο με λεζάντες που διακήρυτταν με τόλμη: “Οι μετοχές δεν είναι κρύπτο, το σταθερό εισόδημα δεν είναι κρύπτο, τα πολύτιμα μέταλλα; Όχι, ούτε αυτά είναι κρύπτο”, πριν τονίσει τις προσφορές της εταιρείας.

Η Bitwise, η οποία δεν ήθελε να μείνει πίσω, απάντησε γρήγορα με μια ακόμη σύντομη διαφήμιση την ίδια ημέρα, στην οποία εμφανιζόταν και πάλι ο Goldsmith. Με τον χαρακτήρα του, ο ίδιος απέδωσε τη φράση: “Σκέφτηκα ότι θα θέλατε να ξέρετε, ο Satoshi στέλνει τους χαιρετισμούς του”, συνυφαίνοντας άψογα την προώθηση του Bitcoin στην προσωπικότητά του.

Ωστόσο, η γενική συναίνεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν ότι η διαφημιστική καμπάνια της Bitwise αναδείχθηκε ως η επικρατέστερη σε αυτή την αναμέτρηση μάρκετινγκ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτές οι προσπάθειες branding από τις δύο εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων αντικατοπτρίζουν έναν αξιοσημείωτο βαθμό εμπιστοσύνης σε ένα χρηματοοικονομικό προϊόν που δεν έχει ακόμη λάβει ρυθμιστική έγκριση.

Οι αναλυτές της αγοράς έχουν εκτιμήσει την πιθανότητα η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC) να εγκρίνει ένα ή και όλα τα 13 εκκρεμή spot Bitcoin ETFs με εντυπωσιακή πιθανότητα 90% έως τις 10 Ιανουαρίου.

Στις 20 Δεκεμβρίου, ο Samson Mow, πρωτοπόρος του Bitcoin και διευθύνων σύμβουλος της JAN3, μοιράστηκε πληροφορίες σχετικά με τη σημασία αυτών των εκστρατειών μάρκετινγκ για τα Bitcoin ETFs.

Ο Mow υπογράμμισε ότι οι εταιρείες που ανταγωνίζονται για μια θέση στην αρένα των Bitcoin ETF επιδίδονται σε έναν σκληρό ανταγωνισμό για επενδυτές, εισροές και περιουσιακά στοιχεία υπό διαχείριση. Το κύριο όπλο της επιλογής τους; Το branding.

“Αυτή η μάχη για την πορτοκαλί λάμψη του Bitcoin θα θερμανθεί όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε”, τόνισε ο Mow.

Υπολόγισε επίσης τις πιθανές μελλοντικές καμπάνιες, οραματιζόμενος σενάρια όπως η διαφήμιση της BlackRock με τον Novak Djokovic να δηλώνει: “Το Bitcoin είναι για τους νικητές” και η διαφήμιση της Fidelity στο Super Bowl με τον Michael Saylor να διαβεβαιώνει ότι δεν υπάρχει δεύτερο καλύτερο ETF. Καθώς εντείνεται η μάχη για την επικράτηση στη διαφημιστική αρένα των κρύπτο, οι εξελίξεις αυτές είναι έτοιμες να προκαλέσουν κύματα στον χρηματοπιστωτικό κόσμο.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Αρθρογράφος: Dimitrios Alexandridis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: