To Sandbox στοχεύει στην Ινδία για να γίνει η μεγαλύτερη αγορά της

Η πλατφόρμα metaverse, The Sandbox, παρουσίασε φιλόδοξα σχέδια για να κάνει την Ινδία τη μεγαλύτερη αγορά της μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Αυτή η στρατηγική κίνηση ακολουθεί την είσοδο της πλατφόρμας στην Ινδία νωρίτερα φέτος μέσω μιας πρωτοποριακής κοινοπραξίας με μια τοπική οντότητα, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο για τo The Sandbox και τη μητρική της εταιρεία, την Animoca Brands, μια δύναμη του metaverse gaming και του venture capital.

Η κοινοπραξία, που ανακοινώθηκε τον Φεβρουάριο του 2023, έφερε σε επαφή τον παγκόσμιο επιταχυντή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων Brinc και τoυ The Sandbox, με αποτέλεσμα τη γέννηση του BharatBox. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στη δημιουργία ενός πολιτιστικού metaverse hub για την Ινδία, που θα περιλαμβάνει ποικίλα στοιχεία του ινδικού πολιτισμού, συμπεριλαμβανομένης της περίφημης βιομηχανίας Bollywood.

Μιλώντας για το όραμά τους, ο Sebastien Borget, συνιδρυτής του The Sandbox, τόνισε τη δέσμευση της πλατφόρμας για την οικοδόμηση ενός ποικιλόμορφου και χωρίς αποκλεισμούς κόσμου χωρίς σύνορα. Δήλωσε: “Θέλουμε να φέρουμε κοντά διαφορετικές περιοχές του κόσμου και με αυτό το όραμα κατά νου, πριν από ένα χρόνο ξεκινήσαμε στην Ινδία για να δημιουργήσουμε μια κοινή επιχείρηση”.

Ο Karan Keswani, διευθύνων σύμβουλος της BharatBox, ανέλυσε το εγχείρημα, εξηγώντας: “Η ινδική οντότητα του The Sandbox είναι η BharatBox και το BharatVerse είναι η ινδική γη στο χάρτη του The Sandbox”.

Οι φιλοδοξίες του Sandbox στην Ινδία έρχονται σε μια κρίσιμη συγκυρία, όταν οι Ινδοί νομοθέτες έχουν παροτρύνει τη βιομηχανία Web3 να αποστασιοποιηθεί από τα κρυπτονομίσματα. Ο τομέας κρύπτο της Ινδίας έχει αντιμετωπίσει προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των αυστηρών φόρων που επιβλήθηκαν το 2022. Παρά αυτές τις ρυθμιστικές αβεβαιότητες, η είσοδος του The Sandbox στην ινδική αγορά υπογραμμίζει τις τεράστιες δυνατότητες και τις υποσχέσεις που κρύβει το έθνος για τις κοινότητες gaming και προγραμματιστών.

Η Borget εξέφρασε την προθυμία της πλατφόρμας να συνεργαστεί με τις ρυθμιστικές αρχές και να συμβάλει στις συζητήσεις σχετικά με το εξελισσόμενο τοπίο του Web3, υπογραμμίζοντας τη δέσμευσή της για υπεύθυνη συμμετοχή στην ινδική αγορά.

Τους τελευταίους έξι μήνες, η BharatBox έχει συνάψει συνεργασίες με 25 ινδικές οντότητες, συμπεριλαμβανομένων διακεκριμένων ονομάτων όπως η Eros Entertainment, η Hungama και η Shemaroo -παλιά ονόματα της ινδικής βιομηχανίας ψυχαγωγίας. Ωστόσο, είναι η συνεργασία με την CoinDCX, ένα κορυφαίο ινδικό ανταλλακτήριο, που κατέχει το κλειδί για την ταχεία ανάπτυξη του The Sandbox στην Ινδία.

Ο Keswani εξήγησε: “Η στρατηγική μας συνεργασία με το οικοσύστημα CoinDCX και το πορτοφόλι Okto του Web3 μας δίνει την ευκαιρία να εκτεθούμε στους 16 εκατομμύρια χρήστες τους”. Με το The Sandbox να διαθέτει πέντε εκατομμύρια πορτοφόλια παγκοσμίως, η συνεργασία αυτή στοχεύει να φέρει τρία έως τέσσερα εκατομμύρια παίκτες μέσω της κοινότητας Okto μέσα σε 24 μήνες, καθιστώντας ενδεχομένως την Ινδία τη μεγαλύτερη αγορά του The Sandbox.

Ο Neeraj Khandelwal, συνιδρυτής της CoinDCX και της Okto, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη συνεργασία, τονίζοντας τη δέσμευση της Okto να συνεργαστεί με το The Sandbox για να εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία στο αναπτυσσόμενο οικοσύστημα metaverse και gaming της Ινδίας.

Πολλές από αυτές τις συνεργασίες περιλαμβάνουν συμφωνίες συμβολαίου και Land Partner, επιτρέποντας στο The Sandbox να χρησιμοποιεί τα αποκτηθέντα Land NFTs στο ανοιχτό metaverse. Αυτά τα NFTs θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία εμπειριών παιχνιδιού εντός του The Sandbox που είναι αφιερωμένα στην Ινδία. Ένα αξιοσημείωτο εγχείρημα περιλαμβάνει την προσαρμογή του ινδικού έπους Mahabharat στο metaverse.

Επιπλέον, η BharatBox εργάζεται ενεργά για να φέρει το ευρύτερο portfolio της Animoca Brands στην Ινδία, συμπεριλαμβανομένων λύσεων Web3, όπως η έκδοση εισιτηρίων και blockchain gaming, εμπλουτίζοντας περαιτέρω το τοπίο του metaverse στη χώρα.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Αρθρογράφος: Dimitrios Alexandridis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: