Ο Elon Musk αντεπιτίθεται στους διαφημιστές που προσπαθούν να “εκβιάσουν” το X – Άντε Γ@μ#σου

Ο διάσημος δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας Elon Musk τραβάει για άλλη μια φορά την προσοχή, αυτή τη φορά για ένα ειλικρινές και σαφές παραλήρημα κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής εμφάνισης στην ετήσια σύνοδο κορυφής DealBook που διοργανώνεται από τους New York Times.

Απευθυνόμενος στο ακροατήριο στη Νέα Υόρκη στις 29 Νοεμβρίου, ο Μασκ, ιδιοκτήτης της πλατφόρμας micro-blogging X (πρώην Twitter), εξέφρασε την απογοήτευσή του για την αποχώρηση των διαφημιστών από τον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης λόγω αμφιλεγόμενων αναρτήσεων που είχε μοιραστεί, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χαρακτηρίστηκαν ως αντισημιτικές.

Σε μια πρόσφατη δημόσια υποστήριξη που προκάλεσε την κριτική του Λευκού Οίκου για την προώθηση “αντισημιτικού και ρατσιστικού μίσους”, ο Musk ζήτησε αργότερα συγγνώμη και διέγραψε το επίμαχο tweet. Ωστόσο, όταν ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφος Andrew Ross Sorkin σχετικά με τους διαφημιστές που εγκαταλείπουν την πλατφόρμα, ο Musk απάντησε σθεναρά:

“Αν κάποιος πρόκειται να προσπαθήσει να με εκβιάσει με διαφήμιση, να με εκβιάσει με χρήματα, να πάει να γ@μ#θει ….Άντε γ@μ#σου. Είναι ξεκάθαρο αυτό; Ελπίζω να είναι”.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Μασκ αναγνώρισε επίσης τον διευθύνοντα σύμβουλο της Disney, Μπομπ Ίγκερ, ο οποίος φέρεται να ήταν παρών, χαιρετώντας τον με ένα χαλαρό “Γεια σου Μπομπ!”. Η Disney ήταν μεταξύ των εταιρειών που απέσυραν τη διαφημιστική τους υποστήριξη από το X.

Ο Μασκ εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με τις επιπτώσεις του συνεχιζόμενου διαφημιστικού μποϊκοτάζ, δηλώνοντας: “Αυτό που θα κάνει αυτό το διαφημιστικό μποϊκοτάζ, είναι να σκοτώσει την εταιρεία”. Και πρόσθεσε: “Και όλος ο κόσμος θα μάθει ότι αυτοί οι διαφημιστές σκότωσαν την εταιρεία και θα το καταγράψουμε με κάθε λεπτομέρεια”.

Μια έκθεση των New York Times στις 24 Νοεμβρίου ανέφερε ότι η πλατφόρμα θα μπορούσε να χάσει έως και 75 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα λόγω της αποχώρησης περισσότερων από 200 διαφημιστών, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων εμπορικών σημάτων όπως η Airbnb, η Coca-Cola και η Microsoft.

Νωρίτερα μέσα στο μήνα, η Media Matters ανέφερε ότι βρήκε διαφημίσεις από εξέχουσες μάρκες όπως η Apple, η Bravo, η Oracle, η Xfinity και η IBM μαζί με αναρτήσεις που προωθούσαν τον Χίτλερ και το ναζιστικό κόμμα στο X. Σε απάντηση, η πλατφόρμα του Musk κατέθεσε μήνυση για δυσφήμιση εναντίον της Media Matters.

Σύμφωνα με έκθεση του NPR της 25ης Νοεμβρίου, το X έχει δει μείωση της διαφημιστικής υποστήριξης, χάνοντας 50 από τους 100 κορυφαίους διαφημιστές του από τότε που ο Musk ανέλαβε τον έλεγχο. Σημαντικές μάρκες όπως η Ford, η Verizon, η Chevrolet, η Chipotle και φαρμακευτικές εταιρείες όπως η Merck έχουν αποσύρει τη διαφήμισή τους τους τελευταίους μήνες.

Αντιδρώντας στο απροσδόκητο ξέσπασμα, ο σύμβουλος των κρύπτο Όμπρεϊ Στρόμπελ βρήκε χιούμορ στην κατάσταση, τονίζοντας την έλλειψη καθυστέρησης της CNBC για τις βωμολοχίες, η οποία ενδεχομένως παραβίασε τις οδηγίες της FCC και θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόστιμα.

Ο Musk συνέχισε την κριτική του δηλώνοντας: “Αυτό που βλέπω παντού είναι άνθρωποι που ενδιαφέρονται να φαίνονται καλοί ενώ κάνουν κακό. Γ@μ#σε τους”, διατηρώντας μια ειλικρινή και αφιλτράριστη συμπεριφορά.

Ο πολιτικός σχολιαστής Collin Rugg σημείωσε: “Και αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο ο Elon ήταν το τέλειο πρόσωπο για να αγοράσει το Twitter”, τονίζοντας την αδιαπραγμάτευτη και απρόβλεπτη προσέγγιση του Musk.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Αρθρογράφος: Dimitrios Alexandridis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: