Η BlackRock αναγνωρίζει το Bitcoin ως “πρόοδο” στην τελευταία διαφήμιση για το Bitcoin ETF

Η BlackRock έχει εντείνει τις προσπάθειές της για την προώθηση του Bitcoin ETF που ξεκίνησε πρόσφατα, επιλέγοντας να χαρακτηρίσει το ψηφιακό περιουσιακό στοιχείο όχι απλώς ως νόμισμα αλλά ως σύμβολο “προόδου”.

Στην τελευταία διαφημιστική της προσπάθεια, ο μεγαλύτερος διαχειριστής περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο διατήρησε την αξιοσημείωτα διακριτική προσέγγισή του, μια απόκλιση από τις πιο φανταχτερές στρατηγικές που χρησιμοποιούν ορισμένοι από τους ανταγωνιστές του. Η διαφήμιση με κίτρινο θέμα περιλαμβάνει απλώς τη σιλουέτα ενός διαδρόμου και ενός αεροπλάνου με τη δήλωση: “Τα Bitcoin ETFs έχουν προσγειωθεί”. Προσθέτοντας ένα επίπεδο αποχρώσεων, η BlackRock τιτλοφορεί τη διαφήμιση με μια πρόσκληση προς τους επενδυτές να “Πάρτε το μερίδιό σας από την πρόοδο”.

Οι παρατηρητές του κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του αναλυτή ETF του Bloomberg Intelligence Eric Balchunas, σημείωσαν τη φαινομενικά τετριμμένη αλλά αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ της BlackRock. Ο Balchunas την περιέγραψε ως μια ισορροπία μεταξύ της ανεπιτήδευτης φύσης των παραδοσιακών κεφαλαίων και των πιο μοντέρνων και επιζητούντων την προσοχή προσεγγίσεων που χρησιμοποιούν ορισμένοι ανταγωνιστές. Επεσήμανε ότι η BlackRock, που τοποθετείται στα πρόθυρα να γίνει ο “category liquidity king”, ενισχύει στρατηγικά τη θέση της με αυξημένη διαφήμιση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφήμιση είναι μοναδική ως προς τη διαμόρφωση του Bitcoin, όχι ως εμπόρευμα ή νόμισμα, αλλά ως αναπαράσταση της προόδου. Ο Balchunas υπογράμμισε πώς η BlackRock τόνισε τον ρόλο του ETF στην τυποποίηση του Bitcoin, καθιστώντας το συγκρίσιμο με τις μετοχές και τα ομόλογα στο πλαίσιο ενός διαφοροποιημένου χαρτοφυλακίου.

Η αρχική διαφήμιση του ETF της BlackRock, που ξεκίνησε στις 11 Ιανουαρίου, απευθυνόταν στην εύπορη αγορά των “boomers”, διατηρώντας έναν ώριμο και εκλεπτυσμένο τόνο. Από την κυκλοφορία του προϊόντος, η BlackRock έχει σημειώσει σημαντική εισροή 5,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το αμοιβαίο κεφάλαιο IBIT, σύμφωνα με το Farside.

Το τοπίο μάρκετινγκ του Bitcoin ETF έχει ενταθεί, με την Bitwise να ξεκινά τη διαφημιστική μάχη στα μέσα Δεκεμβρίου, παρουσιάζοντας τον ηθοποιό Jonathan Goldsmith ως “The Most Interesting Man in the World”. Ο ανταγωνισμός απέκτησε δυναμική μετά την απόφαση της Google να επιτρέψει τις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων νωρίτερα μέσα στο μήνα.

Στις 15 Φεβρουαρίου, η 21Shares άδραξε την ευκαιρία για να προωθήσει την επίτευξη κεφαλαιοποίησης τρισεκατομμυρίου δολαρίων από το Bitcoin. Σε μια συμπτωματική ευθυγράμμιση των συναισθημάτων, ο πληροφοριοδότης Έντουαρντ Σνόουντεν στις 19 Φεβρουαρίου αναφέρθηκε στο BTC ως το μέλλον του χρήματος, υποστηρίζοντας ότι το Bitcoin αντιπροσωπεύει την πιο σημαντική νομισματική πρόοδο από τη δημιουργία του νομίσματος.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Αρθρογράφος: Dimitrios Alexandridis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: