Η Fidelity International εγκαινιάζει την εμπειρία Metaverse, που αναπτύχθηκε από την TerraZero Technologies, Inc., για την ενθάρρυνση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού στην ψηφιακή εποχή

Η TerraZero Technologies, Inc. (“TerraZero”), εταιρεία τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών και εσωτερικό δημιουργικό στούντιο, σε συνεργασία με τη Fidelity International (“Fidelity”) ολοκλήρωσε και ανέπτυξε μια ενεργοποίηση 64 τεμαχίων στο Decentraland Metaverse, σηματοδοτώντας το πρώτο μεγάλο βήμα της Fidelity στο Metaverse και το Web3 μαζί.

Η νέα εμπειρία Metaverse στο πλαίσιο της Decentraland έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τον οικονομικό αλφαβητισμό και να εκπαιδεύσει τους χρήστες σχετικά με τη σημασία του οικονομικού προγραμματισμού, της διαχείρισης χρημάτων και των επενδύσεων.

The Fidelity International Campus in the Decentraland Metaverse (CNW Group/TerraZero Technologies Inc.)

Ο Brandon F. Johnson, Co-COO και Chief Experience Officer της TerraZero, βλέπει αυτά τα εικονικά περιβάλλοντα ως τεχνολογίες που μπορούν να παρέμβουν εκεί όπου χρειάζεται περισσότερη προσοχή: “Η Fidelity International προσφέρει οικονομική παιδεία στους νέους, δημιουργώντας ευκαιρίες για ισότητα και ισότητα για τις μελλοντικές γενιές. Αυτή η εμπειρία και αυτές που θα ακολουθήσουν θα χρησιμεύσουν ως παγκόσμιο σημείο εισόδου για τους ανθρώπους που θέλουν να προετοιμάσουν τον εαυτό τους για την επιτυχία. Πρόκειται για μια πραγματική περίπτωση παρέμβασης εκεί όπου τα σύγχρονα εκπαιδευτικά μοντέλα υστερούν εδώ και δεκαετίες. Αν πρόκειται να αλλάξουμε πραγματικά τον κόσμο προς το καλύτερο, ας εκδημοκρατίσουμε την πρόσβαση σε πόρους που μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να πετύχουν όχι μόνο αύριο, αλλά για ολόκληρη τη ζωή τους”.

Στο έργο, μεταξύ της TerraZero και της Fidelity, συμμετείχαν ενδιαφερόμενοι από τη Βόρεια Αμερική, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ινδία και το Χονγκ Κονγκ, οι οποίοι προσέφεραν την καθοδήγησή τους στη διαδικασία ανάπτυξης. Περνώντας τα όρια πέρα από τη συμβατική αισθητική που συναντάται στο Decentraland, η ενεργοποίηση παρουσιάζει υψηλής ποιότητας πρωτότυπο έργο σχεδιασμού, επώνυμο περιεχόμενο βίντεο και προσαρμοσμένη μουσική.

Ο Gibson Price, Διευθυντής Στούντιο της TerraZero γράφει: “Η καλλιέργεια ενός δυναμικού και συνεργατικού περιβάλλοντος επέτρεψε στην ομάδα μας από καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες, animators και σχεδιαστές παιχνιδιών να δημιουργήσει μια συναρπαστική εμπειρία metaverse που συνδυάζει την εκπαίδευση με την ψυχαγωγία. Ο στόχος μας ήταν να προσφέρουμε αξέχαστες στιγμές που θα κρατούσαν τους ανθρώπους αφοσιωμένους και θα επέστρεφαν για περισσότερα, και είμαι περήφανος που μπορώ να πω ότι το πετύχαμε αυτό με τη Fidelity International”.

Η συλλογή Wearable, καθώς η ενεργοποίηση της Fidelity λειτουργεί παράλληλα με την Εβδομάδα Μόδας Metaverse, περιλαμβάνει 16 διαφορετικά διαφορετικά και χωρίς αποκλεισμούς wearables ως ανταμοιβή για την επίσκεψη στην εμπειρία και το παιχνίδι “The Game of Life”. Τα ίδια τα Wearables φοριούνται ταυτόχρονα από μη παιγνύσιμους χαρακτήρες εντός της εμπειρίας, οι οποίοι περιηγούνται στα κτίρια και χαιρετούν τους χρήστες, εκτός από έναν πρεσβευτή της μάρκας Fidelity που ασχολείται με κάθε χρήστη καθ’ όλη τη διάρκεια της εμπειρίας. Από μάγος μέχρι δύτης βαθιάς θάλασσας, παίκτης μπάσκετ, φωτογράφος και πολλές άλλες επιλογές, η TerraZero και η Fidelity δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκφραστούν και να ντυθούν όπως θέλουν στο Metaverse.

Ακόμη περισσότερο, για να γεφυρωθεί η ιστορία της ενεργοποίησης σε πολλαπλές πλατφόρμες, η TerraZero συνεργάστηκε με τη Vega Studios για ένα φίλτρο AR για το Instagram της Fidelity και η Fidelity άνοιξε ένα subreddit για την ενεργοποίηση.

Ο Ryan Kieffer, Co-COO και Chief Metaverse Officer, βλέπει την αξία στο να βοηθά τις επιχειρήσεις να μεταφέρουν τις ιστορίες τους σε πολλαπλές πλατφόρμες: “Το γεγονός ότι ένα αξιόπιστο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα όπως η Fidelity International αγκαλιάζει τις τεχνολογίες Metaversal, εδραιώνει περαιτέρω τον χώρο ως το πρότυπο του μέλλοντος. Η TerraZero θα συνεχίσει να συνεργάζεται με εταιρείες, εμπορικά σήματα και καταναλωτές για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία που είναι διαθέσιμη σήμερα και να τις τοποθετήσει ώστε να είναι έτοιμες για τις εμπειρίες του αύριο”.

Μια από τις πρώτες εμπειρίες του είδους της που εγκαινιάστηκε από έναν παγκόσμιο διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων, το The Fidelity International Campus είναι ένας μοναδικός ψηφιακός χώρος στο metaverse που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια διασκεδαστική και ελκυστική εμπειρία για τους χρήστες ώστε να μάθουν περισσότερα για τις επενδύσεις και τον οικονομικό προγραμματισμό μέσω διαδραστικών παιχνιδιών, γκαλερί και εμπειριών όπως το The Game of Life, η Social Mobility Gallery και το κτίριο Discover Fidelity.

Η Γκαλερί Κοινωνικής Κινητικότητας αποτελεί παράδειγμα των προσπαθειών της Fidelity για την οικοδόμηση καλύτερων οικονομικών μελλοντικών καταστάσεων μέσω της υποστήριξης της κοινωνικής κινητικότητας, και μάλιστα δίνει στους χρήστες την ευκαιρία να κερδίσουν NFTs στην πορεία. Τα NFTs περιορισμένης έκδοσης δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με μαθητές του School 21 στο Stratford του Λονδίνου.

Χρησιμοποιώντας τις μονάδες ανάλυσης της Decentraland και της TerraZero, η Fidelity θα αποκομίσει σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με την εμπειρία, υπογραμμίζοντας την αποτελεσματικότητα της ενεργοποίησης και δημιουργώντας ευκαιρίες για μελλοντική δέσμευση – και όλα αυτά χωρίς να απαιτούνται προσωπικές πληροφορίες από τους χρήστες.

Ο Dan Reitzik, διευθύνων σύμβουλος της TerraZero, γνωρίζει ότι οι αποκεντρωμένες κατασκευές είναι η αρχή για πολλές εταιρίες επιχειρήσεων: “Οι ηγέτες του κλάδου επιθυμούν να εξερευνήσουν τις επιλογές τους. Ο οικονομικός αλφαβητισμός είναι το πρώτο βήμα για πιο έξυπνες δαπάνες – και σε αυτό το σημείο η TerraZero καινοτομεί στους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να εμπλακούν. Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τη Fidelity International στο Metaverse και θα συνεχίσουμε να διευρύνουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας για να βοηθήσουμε τα εμπορικά σήματα και τις επιχειρήσεις να συναλλάσσονται με τους πελάτες τους με νέους τρόπους στο μέλλον σε όλο το Metaverse”.

Οι τεχνολογίες Web3 και το metaverse αναδεικνύονται γρήγορα ως το επόμενο σύνορο στις καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες. Με την ταχεία ανάπτυξη των διαδικτυακών κοινοτήτων και των εικονικών πλατφορμών, οι εμπειρίες metaverse προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία για τη δημιουργία καθηλωτικών εικονικών περιβαλλόντων για την εκπαίδευση και την επικοινωνία με ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Η Emmanuelle Pecenicic, Επικεφαλής Ψηφιακών Προτάσεων και, Ασίας-Ειρηνικού εκτός Ιαπωνίας, Fidelity International, σχολιάζει: ” Με την ευαισθητοποίηση και το ενδιαφέρον για το metaverse να συνεχίζουν να αυξάνονται, το The Fidelity International Campus παρέχει πρόσβαση σε πρακτικές χρηματοοικονομικές γνώσεις σε ένα ευρύ κοινό, ιδίως στις νεότερες γενιές που ασχολούνται ιδιαίτερα με την τεχνολογία Web3. Αντιπροσωπεύει ένα νέο σύνορο στη χρηματοοικονομική εκπαίδευση, παρέχοντας έναν δυναμικό και ελκυστικό τρόπο για να μάθουν οι χρήστες για τα χρηματοοικονομικά στην ψηφιακή εποχή. Προσφέροντας ένα διαδραστικό και διασκεδαστικό περιβάλλον, στοχεύουμε να ενθαρρύνουμε περισσότερους ανθρώπους να βελτιώσουν τον οικονομικό τους αλφαβητισμό και τελικά να οικοδομήσουν ένα καλύτερο οικονομικό μέλλον”.

Το Fidelity International Campus βρίσκεται στις συντεταγμένες -19,143 στο Decentraland Metaverse.

Για περισσότερα ενημερωμένα νέα, βρείτε μας στο Twitter και στις Ειδήσεις Crypto ή εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube .

Ποια είναι η γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε μας το σχόλιο σας από κάτω! Πάντα μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!

Author: Dimitrios Alexandridis

Articlhttps://www.newswire.ca/news-releases/fidelity-international-launches-metaverse-experience-developed-by-terrazero-technologies-inc-to-encourage-financial-literacy-in-the-digital-age-809261254.htmle

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Προτεινόμενα άρθρα:

Μοιράσου τη Δημοσίευση: