Η BMW αξιοποιεί το Coinweb και την αλυσίδα BNB για το πρόγραμμα επιβράβευσης blockchain
binance

Η BMW αξιοποιεί το Coinweb και την αλυσίδα BNB για το πρόγραμμα επιβράβευσης blockchain

Η BMW θα ενσωματώσει την αποκεντρωμένη τεχνολογία σε δύο φάσεις – πρώτα στις καθημερινές της λειτουργίες για την εξάλειψη της περίπλοκης γραφειοκρατίας και η δεύτερη φάση θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός προγράμματος πιστότητας πελατών.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW σχεδιάζει να ενσωματώσει την τεχνολογία blockchain στις καθημερινές της λειτουργίες και να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα πιστότητας blockchain για τους πελάτες της στην Ταϊλάνδη. Η δημοφιλής αυτοκινητοβιομηχανία έχει ενσωματώσει την εταιρεία υποδομής blockchain Coinweb ως πάροχο αποκεντρωμένης αρχιτεκτονικής και την αλυσίδα BNB για τον διακανονισμό συναλλαγών.

Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας blockchain στη ροή εργασιών της BMW θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις. Πρώτον, η αποκεντρωμένη τεχνολογία θα ενσωματωθεί στις καθημερινές λειτουργίες της BMW με στόχο την αυτοματοποίηση χρονοβόρων χειροκίνητων διαδικασιών και τον εξορθολογισμό των υπηρεσιών χρηματοδότησης αυτοκινήτων της εταιρείας.

Στη δεύτερη φάση του έργου η Coinweb θα αναπτύξει μια προσαρμοσμένη εφαρμογή Web3 για το πρόγραμμα πιστότητας πελατών της BMW. Το πρόγραμμα θα χρησιμοποιήσει ένα σύστημα επιβράβευσης βασισμένο σε blockchain για να δώσει κίνητρα στους πελάτες του BMW Group. Το επίπεδο και η θέση ενός πελάτη στο οικοσύστημα θα καθοριστεί από τις ανταμοιβές αφοσίωσης που έχουν αποκτήσει μέσω διαφόρων ενεργειών.

Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις ανταμοιβές τους για να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες από τη BMW καθώς και από ένα συνδεδεμένο οικοσύστημα στο μέλλον. Η εγγενής αλυσίδα BNB της Binance θα χρησιμοποιηθεί για τον διακανονισμό συναλλαγών.

Μιλώντας για το πώς θα ανταμείβονται οι πελάτες στο πλαίσιο του επερχόμενου προγράμματος επιβράβευσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coinweb, Τόμπι Γκίλμπερτ, είπε στην Cointelegraph ότι οι πελάτες θα ανταμείβονται κάθε φορά που έχουν σημεία επαφής με το οικοσύστημα της BMW, είτε «αγοράζουν νέο αυτοκίνητο είτε πηγαίνουν για υπηρεσία». εξήγησε περαιτέρω:

«Οι πελάτες θα ανταμειφθούν με πόντους πίστης και θα μπορούν να ξοδεύουν μέσα στο οικοσύστημα. Η ελπίδα μας είναι ότι θα υπάρξει μελλοντική παγκόσμια ανάπτυξη, αλλά αυτή τη στιγμή η συνεργασία μας αφορά την Ταϊλάνδη.»

Ο επικεφαλής χρηματοδοτικής μίσθωσης της BMW Thailand, Bjorn Antonsson, δήλωσε ότι η εταιρεία παρακολουθεί ενεργά την πρόοδο της αποκεντρωμένης τεχνολογίας και τις διάφορες περιπτώσεις χρήσης της όλα αυτά τα χρόνια. Ο Antonsson ήλπιζε ότι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας blockchain στις καθημερινές τους λειτουργίες θα εξαλείψει τη χειρωνακτική γραφειοκρατία και θα συμβάλει στην αποτελεσματικότητα και τη διαφάνεια της εταιρείας.

Το ενδιαφέρον των κατασκευαστών αυτοκινήτων για την αποκεντρωμένη τεχνολογία δεν είναι κάτι καινούργιο και η BMW ασχολείται με την τεχνολογία από το 2018. Η BMW χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τεχνολογία blockchain για να παρακολουθεί την προσφορά της σε κοβάλτιο και να διασφαλίσει ότι τα προϊόντα της προμηθεύονται με ηθικές πρακτικές. Εκτός από την BMW, μια άλλη δημοφιλής γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Mercedes έχει χρησιμοποιήσει ενεργά μη ανταλλάξιμα μάρκες και κρυπτονομίσματα ως διαφημιστικά εργαλεία.

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Alfa Romeo χρησιμοποίησε τεχνολογία blockchain για την παρακολούθηση των ρεκόρ αυτοκινήτων , ενώ η νέα συμφωνία της Ferrari υπαινίσσεται επίσης την ενσωμάτωση του NFT.

Author: Dimitrios Alexandridis

Article: https://cointelegraph.com/news/bmw-taps-coinweb-and-bnb-chain-for-blockchain-loyalty-program

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X