Άλλη μια διαφήμιση Crypto.com που απαγορεύτηκε από τη ρυθμιστική αρχή διαφημίσεων του Ηνωμένου Βασιλείου
crypto.com

Άλλη μια διαφήμιση Crypto.com που απαγορεύτηκε από τη ρυθμιστική αρχή διαφημίσεων του Ηνωμένου Βασιλείου

Το Crypto Exchange Crypto.com απαγόρευσε μια διαφήμιση στο Facebook από την Αρχή Προτύπων Διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου (ASA), παραβίαση του οργανισμού αυτορρύθμισης του κλάδου για δεύτερη φορά φέτος.

Η διαφήμιση για το Crypto.com NFT εμφανίστηκε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης τον Ιούλιο. Τα NFT , είναι μοναδικά διακριτικά στο blockchain που συνδέονται με στοιχεία του πραγματικού κόσμου. Η ASA διαφώνησε με τη διαφήμιση επειδή δεν απεικόνιζε τον κίνδυνο επένδυσης σε NFT και δεν ξεκαθάρισε ότι θα ίσχυαν χρεώσεις, είπε την Τετάρτη .

Τον Ιανουάριο, η ASA απαγόρευσε δύο από τις διαφημίσεις της εταιρείας , λέγοντας ότι θεωρήθηκαν παραπλανητικές και ανεύθυνες, εκμεταλλευόμενη την «απειρία ή την ευπιστία» των καταναλωτών και απέτυχε να καταστήσει σαφές ότι οι επενδύσεις σε κρύπτο δεν ρυθμίζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο η Crypto.com έλαβε την έγκριση της Αρχής Οικονομικής Συμπεριφοράς (FCA) για να δραστηριοποιηθεί στη χώρα τον Αύγουστο.

«Επειδή η διαφήμιση [Facebook] δεν περιλάμβανε καμία προειδοποίηση κινδύνου που να ενημερώνει τους καταναλωτές ότι η αξία των NFT θα μπορούσε να μειωθεί όσο και να ανέβει ή ότι ήταν ένα μη ελεγχόμενο περιουσιακό στοιχείο κρύπτο, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η διαφήμιση ήταν παραπλανητική», ανέφερε. “Είπαμε στην Foris DAX Global Ltd t/a Crypto.com ότι η διαφήμισή της πρέπει να καθιστά σαφείς τους κινδύνους των NFT… . Δεν θα πρέπει επίσης να παραλείπουν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με χρεώσεις και χρεώσεις στην πλατφόρμα τους.”

Σε μια υποβολή στην αρχή, το ανταλλακτήριο επεσήμανε ότι η διαφήμιση δεν ήταν πλέον ζωντανή και ότι προώθησε την πλατφόρμα συναλλαγών και όχι ένα συγκεκριμένο NFT. Ως εκ τούτου, είπε, «θα ήταν παράλογο να ζητηθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση να περιλαμβάνει περιορισμούς ή προσόντα σχετικά με τον κίνδυνο επένδυσης σε NFTs», σύμφωνα με τη δήλωση της ASA. Επιπλέον, η διαφήμιση αναφερόταν μόνο στην αγορά NFT, τα οποία είναι χωρίς χρέωση, και επομένως “η ανάγκη να αναφέρονται χρεώσεις στη διαφήμιση δεν ήταν σχετική και οποιαδήποτε επιφύλαξη θα προκαλούσε μόνο σύγχυση στους καταναλωτές”.

Author: Dimitrios Alexandridis

Article: https://www.coindesk.com/policy/2022/12/21/another-cryptocom-ad-banned-by-uk-advertising-regulator/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X