Το Metaverse θα επηρεάσει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις το 2023, προβλέπει η BookingCom
Metaverse

Το Metaverse θα επηρεάσει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις το 2023, προβλέπει η BookingCom

Στο εγγύς μέλλον, ο κόσμος θα ταξιδέψει πολύ. Πρώτα όμως, θα επισκεφθούν τους προορισμούς τους στο metaverse.

Το εκτεταμένο lockdown για τον COVID-19 άλλαξε την ταξιδιωτική βιομηχανία —και τον τρόπο ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων. Αλλά τώρα που η πανδημία φαίνεται να έχει τεθεί υπό έλεγχο, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αναδυθούν από τις στάχτες με νέες ιδέες για να προσελκύσουν πελάτες και το metaverse φαίνεται σαν ένα συναρπαστικό θέμα προς εξερεύνηση.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η δημοφιλής ταξιδιωτική πύλη Booking.com σε περισσότερους από 24.000 ανθρώπους σε 32 χώρες, ένας σημαντικός αριθμός χρηστών απάντησε ότι το metaverse θα μπορούσε να τους βοηθήσει να καθορίσουν τον ταξιδιωτικό προορισμό τους.

Επόμενος προορισμός διακοπών: The Metaverse

Η έρευνα δείχνει σημαντικό ενδιαφέρον μεταξύ των ταξιδιωτών να βιώνουν ουσιαστικά προορισμούς ενώ επιλέγουν ένα μέρος για να περάσουν τις διακοπές τους. Από όλα αυτά, τα πιο διατεθειμένα να βιώσουν εικονικά ταξίδια στο metaverse είναι αυτά της Generation Z (45%) και των Millennials (43%). Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες ισχυρίστηκαν ότι η εικονική πραγματικότητα είναι ένα βιώσιμο εργαλείο κατά την επιλογή ενός καλού ταξιδιωτικού προορισμού.

Η Booking.com λέει επίσης ότι 4.574 ερωτηθέντες ήταν πρόθυμοι να ταξιδέψουν σε νέα μέρη μόνο αφού τα είχαν βιώσει στο metaverse. Επίσης, το 35% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμοι να περάσουν αρκετές μέρες στο metaverse για να αποκτήσουν μια οπτική για το περιβάλλον και τα μέρη που μπορεί να τραβήξουν την προσοχή τους.

Σύμφωνα με την Booking.com, οι τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας και blockchain θα επιτρέψουν στους χρήστες να βιώσουν οτιδήποτε, από μια ηλιόλουστη παραλία μέχρι την έρημο, χωρίς να είναι φυσικά στο χώρο. Ωστόσο, το 60% των ερωτηθέντων εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η εμπειρία που προσφέρει το metaverse και άλλες εικονικές τεχνολογίες δεν συγκρίνεται με την πραγματική παρουσία εκεί.

Το μέλλον του Διαδικτύου

Το metaverse είναι μια έννοια που δημιουργήθηκε για να περιγράψει ένα επίμονο διαδικτυακό τρισδιάστατο σύμπαν που συνδυάζει πολλαπλούς εικονικούς χώρους. Είναι σαν ένα φουτουριστικό όραμα του Διαδικτύου όπου οι χρήστες εργάζονται, συναντιούνται, παίζουν και κοινωνικοποιούνται μαζί σε μια εναλλακτική πραγματικότητα.

Τα βιντεοπαιχνίδια προσφέρουν την πλησιέστερη εμπειρία μετασύνδεσης που υπάρχει. Oι προγραμματιστές έχουν ξεπεράσει τα όρια του τι είναι ένα παιχνίδι οργανώνοντας εκδηλώσεις εντός του παιχνιδιού και σχεδιάζοντας εικονικές οικονομίες. Έχοντας αυτό κατά νου, το metaverse είναι ένα εικονικό περιβάλλον που επιχειρεί να αντιγράψει τον πραγματικό κόσμο σε μια ψηφιακή βάση.

Ορισμένες εταιρείες, όπως η Microsoft και η Meta, εργάζονται πάνω στους δικούς τους εικονικούς κόσμους ή «metaverses». Αλλά άλλα έργα, όπως το The Sandbox και το Decentraland , χρησιμοποιούν την αποκεντρωμένη τεχνολογία του blockchain για να δημιουργήσουν metaverses που προσφέρουν περισσότερη ιδιωτικότητα, διαφάνεια και βάθος. Αυτές οι πρωτοβουλίες έχουν την υποστήριξη πολλών θαυμαστών που πιστεύουν στις αξίες τους και είναι πρόθυμοι να τους στηρίξουν οικονομικά .

Author: Dimitrios Alexandridis

Article: https://cryptopotato.com/the-metaverse-will-influence-travel-decisions-in-2023-bookingcom-predicts/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X