Τα Starbucks ξεκίνησαν την Πέμπτη μια δοκιμή beta της πολυαναμενόμενης εμπειρίας Odyssey η οποία συνδυάζει τις ανταμοιβές αφοσίωσης των πελατών με NFT.
NFT Web3

Τα Starbucks ξεκίνησαν την Πέμπτη μια δοκιμή beta της πολυαναμενόμενης εμπειρίας Odyssey η οποία συνδυάζει τις ανταμοιβές αφοσίωσης των πελατών με NFT.

Η δοκιμή του βιωματικού προγράμματος συνδυάζει τις ανταμοιβές αφοσίωσης πελατών με τη συλλογή NFT και άλλα gamified στοιχεία.

Τα Starbucks ξεκίνησαν την Πέμπτη μια δοκιμή beta της πολυαναμενόμενης εμπειρίας Odyssey, η οποία συνδυάζει τις ανταμοιβές αφοσίωσης των πελατών με τη συλλογή μη ανταλλάξιμων διακριτικών ( NFT ) και άλλα στοιχεία παιχνιδιών.

Η δημοφιλής αλυσίδα καφέ άνοιξε την επέκταση Web3 στο πρόγραμμα Starbucks Rewards σε μια «μικρή ομάδα μελών λίστας αναμονής», συμπεριλαμβανομένων εργαζομένων και πελατών, επιτρέποντάς τους να συμμετέχουν σε διαδραστικά «Ταξίδια» που κερδίζουν «Ταξίδια ταξιδιού» με τη μορφή Polygon-based NFT. Επιπλέον, οι χρήστες λαμβάνουν επίσης “Odyssey Points” που θα ανοίξουν πρόσβαση σε νέα οφέλη και εμπειρίες στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένων μαθημάτων εικονικής παρασκευής μαρτίνι εσπρέσο, αποκλειστικών εκδηλώσεων και εκδρομών σε roasteries και φάρμες καφέ Starbucks.

https://twitter.com/Chris_Hodltron/status/1600885360841478145

«Το Starbucks Odyssey είναι μια εμπειρία, που περιβάλλεται από μια ψηφιακή κοινότητα, όπου τα μέλη μπορούν να συναντηθούν, να αλληλεπιδράσουν και να μοιραστούν την αγάπη τους για τον καφέ», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση. “Τα Starbucks χρησιμοποιεί ουσιαστικά στοιχεία της τεχνολογίας Web3 για να επιβραβεύει τα μέλη με καινοτόμους τρόπους.”

Η εταιρεία λέει ότι θα στέλνει μηνιαίες προσκλήσεις σε άλλους στη λίστα αναμονής από τον Ιανουάριο. Τα μέλη που προσκλήθηκαν στην κυκλοφορία beta θα έχουν επίσης πρόσβαση στην αγορά Starbucks Odyssey που υποστηρίζεται από το Nifty Gateway , όπου οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν και να πουλήσουν τα ψηφιακά συλλεκτικά γραμματόσημα. Οι συμμετέχοντες στο Odyssey μπορούν να αγοράσουν γραμματόσημα απευθείας με πιστωτική κάρτα, χωρίς να χρειάζονται κρυπτοπορτοφόλι ή να χρησιμοποιούν κρυπτονομίσματα, σύμφωνα με τα Starbucks.

Ο Andy Sack, συνιδρυτής και συν-διευθύνων σύμβουλος του Forum3 , το οποίο βοήθησε να ζωντανέψει το έργο Odyssey, είπε στο CoinDesk ότι η ιδέα πυροδοτήθηκε από την επιθυμία «να ευχαριστήσει τον καταναλωτή με μοναδικές ψηφιακές εμπειρίες». Ο Sack ξεκίνησε το Forum3 με τον πρώην chief digital officer των Starbucks Adam Brotman, ο οποίος ηγήθηκε της δημιουργίας της εφαρμογής αφοσίωσης για κινητά της Starbucks, η οποία διαθέτει πάνω από 50 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες.

«Ο Άνταμ και εγώ ήμασταν βαθιά στα NFT και τα ψηφιακά συλλεκτικά από τις αρχές Ιανουαρίου του 2021», είπε. “Επικοινωνήσαμε μαζί μας από τον [προσωρινό Διευθύνοντα Σύμβουλο της Starbucks] Χάουαρντ Σουλτς… και έτσι αυτό το σύνολο σχέσεων ευθυγραμμίστηκε.” Ο Μπρότμαν είναι επίσης στενός με τον Μπρέιντι Μπρούερ, τον επικεφαλής μάρκετινγκ των Starbucks, ο οποίος ήταν βασικός στην πραγματοποίηση της ιδέας.

Ο Sack αναφέρεται στην εμπειρία ως «πλατφόρμα αφοσίωσης επόμενης γενιάς» που στοχεύει στην οικοδόμηση μιας σχέσης επωνυμίας μεταξύ των πελατών και των Starbucks. Είπε στο CoinDesk ότι άλλες επωνυμίες αρχίζουν να ενσωματώνουν τεχνολογίες blockchain, καθιστώντας τις εμπειρίες Web3 πιο προσιτές στο κοινό.

“Οι επωνυμίες Web2 ξυπνούν με την ευκαιρία για μια ξεκάθαρη περίπτωση χρήσης του blockchain. Και υπάρχει με τη μορφή πίστης επόμενης γενιάς – έχουμε μια λέξη για αυτό, την ονομάζουμε βιωματική πίστη.”

«Ιδιαίτερα, οι νεότεροι καταναλωτές αναζητούν τρόπους να αλληλεπιδράσουν με τις αγαπημένες τους επωνυμίες, ώστε να τους αναγνωριστεί και να ευχαριστηθεί ψηφιακά», συνέχισε. Νομίζω ότι θα δείτε πολλά περισσότερα από αυτά σύντομα».

Author: Dimitrios Alexandridis

Article: https://www.coindesk.com/web3/2022/12/08/starbucks-launches-beta-of-web3-odyssey-loyalty-program/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X