Η αμερικανική υπηρεσία παρακολούθησης καταναλωτών ερευνά εταιρείες κρύπτο για παραπλανητικές διαφημίσεις
governments / banks

Η αμερικανική υπηρεσία παρακολούθησης καταναλωτών ερευνά εταιρείες κρύπτο για παραπλανητικές διαφημίσεις

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου διερευνά αρκετές ανώνυμες εταιρείες κρύπτο για πιθανή κακή συμπεριφορά στη διαφήμιση ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων.

Αρκετές εταιρείες κρύπτο αντιμετωπίζουν έρευνα από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτειών (FTC) για πιθανές παραπλανητικές ή παραπλανητικές διαφημίσεις που σχετίζονται με κρυπτονομίσματα.

Σύμφωνα με μια έκθεση της 6ης Δεκεμβρίου από το Bloomberg, η εκπρόσωπος της FTC Juliana Gruenwald είπε ότι ο εποπτικός φορέας ερευνά «αρκετές εταιρείες για πιθανή ανάρμοστη συμπεριφορά σχετικά με ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία».

Ο Gruenwald δεν παρείχε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ποιες εταιρείες ήταν το αντικείμενο της έρευνας ή τι είχε προκαλέσει την έρευνα.

Ωστόσο, η παραπλανητική διαφήμιση και η προώθηση ήταν ένα θέμα της τάσης στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος.

Τον Οκτώβριο, η σταρ του ριάλιτι Κιμ Καρντάσιαν επιβλήθηκε πρόστιμο από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των Ηνωμένων Πολιτειών (SEC) επειδή «διαφημίστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» σχετικά με το κρύπτο token EthereumMax (EMAX) χωρίς να αποκαλύψει ότι πληρώθηκε 250.000 δολάρια για να το προωθήσει.

Τον Νοέμβριο, ο στρατηγός του NFL Tom Brady και ο πόιντ γκαρντ του NBA, Stephen Curry, ήταν μεταξύ μιας ομάδας διασημοτήτων που αντιμετωπίζουν έρευνα από την οικονομική ρυθμιστική αρχή του Τέξας  σχετικά με την προώθηση του πλέον χρεοκοπημένου ανταλλακτηρίου κρύπτο, FTX.

Η FTC είναι μια ανεξάρτητη υπηρεσία των Ηνωμένων Πολιτειών που δημιουργήθηκε για να προστατεύει το κοινό από παραπλανητικές ή αθέμιτες επιχειρηματικές πρακτικές μέσω της επιβολής του νόμου, της έρευνας και της εκπαίδευσης. 

Νωρίτερα φέτος, έστειλαν μια ειδοποίηση για μια απάτη κρύπτο με τρία βασικά στοιχεία, έναν μιμητή, έναν κωδικό QR και ένα κρύπτο ΑΤΜ όπου τα θύματα θα κατευθυνθούν να στείλουν χρήματα.

Αποκάλυψαν επίσης σε μια αναφορά της 6ης Ιουνίου σχεδόν οι μισές απάτες που σχετίζονται με κρύπτο προήλθαν από πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης το 2021 και έως και 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε κρύπτο έχει χαθεί σε απατεώνες κατά τη διάρκεια του έτους.

Η Cointelegraph απευθύνθηκε στην FTC για σχολιασμό, αλλά δεν έλαβε απάντηση μέχρι τη στιγμή της δημοσίευσης.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, αρκετοί χρηματοπιστωτικοί επόπτες και υπηρεσίες επιβολής προσπαθούν ενεργά να περιορίσουν τις παραπλανητικές διαφημίσειςκρύπτο .

Τον Μάρτιο, η Αρχή Προτύπων Διαφημίσεων (ASA) με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο εξέδωσε μια ειδοποίηση επιβολής σε περισσότερες από 50 εταιρείες που διαφημίζουν κρύπτο, δίνοντάς τους εντολή να ελέγξουν τις διαφημίσεις τους για να διασφαλίσουν ότι συμμορφώνονται με τους κανόνες.

Τον Αύγουστο, ο όμιλος παρακολούθησης καταναλωτών Truth in Advertising με έδρα τις ΗΠΑ  απήγγειλε 19 διασημότητες για φερόμενη προώθηση μη ανταλλάξιμων μάρκων (NFT) χωρίς να αποκαλύψει τη σύνδεσή τους με τα έργα.

Η χρηματοοικονομική ρυθμιστική αρχή της Αυστραλίας εξαπέλυσε επίσης προειδοποιητικές βολές σε όλη τη βιομηχανία κρύπτο σχετικά με παραπλανητικές διαφημιστικές τακτικές.

Τον Οκτώβριο, η Αυστραλιανή Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και Επενδύσεων (ASIC)  κίνησε αστικές διαδικασίες κατά της αυστραλιανής εταιρείας BPS Financial Pty Ltd (BPS) για υποτιθέμενες «παραπλανητικές» δηλώσεις σχετικά με το διακριτικό Qoin της.

Author: Dimitrios Alexandridis

Article: https://cointelegraph.com/news/us-consumer-watchdog-probes-crypto-firms-over-deceptive-ads

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X