Η Fiat που ανήκει στον Stellantis εγκαινιάζει το Metaverse Store χρησιμοποιώντας Touchcast και Microsoft Tech
Metaverse

Η Fiat που ανήκει στον Stellantis εγκαινιάζει το Metaverse Store χρησιμοποιώντας Touchcast και Microsoft Tech

Η Fiat, μια ιδιόκτητη μάρκα αυτοκινήτου του Stellantis κυκλοφόρησε το πρώτο της κατάστημα με βάση το metaverse, το οποίο η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι ο πρώτος εκθεσιακός χώρος του είδους του. Η εμπειρία, η οποία αναπτύχθηκε με τεχνολογία που παρέχεται από την Touchcast και τη Microsoft, στοχεύει να κάνει την εικονική διαδικασία ελέγχου ενός αυτοκινήτου πιο διαδραστική.

Η Fiat παρουσιάζει το Metaverse-based Store

Η Fiat, μια ιδιοκτησία μάρκας αυτοκινήτων μιας από τις δέκα κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, η Stellantis, κυκλοφόρησε το πρώτο της εικονικό κατάστημα metaverse. Η εταιρεία θα επιτρέψει στους πελάτες να δοκιμάσουν την εμπειρία που θα έχουν μέσα και έξω από ένα από τα μοντέλα της, το New 500 La Prima by Bocelli, μέσω μιας εικονικής προσομοίωσης του μοντέλου.

Ο εκθεσιακός χώρος θα επιτρέψει στους χρήστες να ελέγξουν το αυτοκίνητο μέσω μιας άποψης 360 μοιρών του μοντέλου του αυτοκινήτου και να δοκιμάσουν τα συστήματα και τη συστοιχία infotainment που προσφέρει η εταιρεία σε αυτό το όχημα. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να αλλάξουν την εμφάνιση και τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου ανάλογα με την έκδοση και τα πρόσθετα που επιλέγουν, ακόμη και να οδηγήσουν το όχημα μέσω μιας εικονικής διαδρομής.

Ο Olivier Francois, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat και Global Stellantis CMO, παρατήρησε τη σημασία αυτού του είδους της εμπειρίας για την ανάπτυξη της μάρκας. Δήλωσε:

Το κατάστημα Fiat metaverse είναι το πρώτο του είδους του στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι μια μαγική εμπειρία: ένα συναρπαστικό ταξίδι με γνώμονα τον άνθρωπο στον κόσμο της Fiat. Απλό και φιλικό προς το χρήστη, ακολουθώντας την ιδέα του «tech it easy» και προσβάσιμο σε όλους.

Για να δημιουργήσει αυτήν την εμπειρία, η εταιρεία χρησιμοποίησε την πλατφόρμα του Touchcast, η οποία αξιοποιεί το Microsoft Cloud ως βάση για να παρέχει μια μεταστρεφόμενη εμπειρία χωρίς ακουστικά.

Ανθρώπινη Βοήθεια και Επέκταση Προγράμματος

Άλλες εταιρείες δοκιμάζουν επίσης τέτοια προγράμματα για να επεκτείνουν την εμβέλεια των προϊόντων τους πολύ πέρα ​​από αυτό που μπορούν να κάνουν οι έμποροι αυτοκινήτων στα καταστήματα. Ωστόσο, η Fiat διαφοροποιείται από άλλες μάρκες επιτρέποντας στους πελάτες να συνοδεύονται από αυτό που αποκαλεί «ιδιοφυΐα προϊόντος», ένα πραγματικό άτομο που θα μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις που θα έχει ο υποψήφιος αγοραστής σχετικά με τις δυνατότητες του οχήματος και τις ιδιαιτερότητες. της διαδικασίας πώλησης.

Αυτό έχει ένα μειονέκτημα, και αυτό είναι ότι ο εκθεσιακός χώρος metaverse λειτουργεί ως πραγματικός εκθεσιακός χώρος, χωρίς να είναι διαθέσιμος 24/7 για τους πελάτες.

Η μάρκα σχεδιάζει να επεκτείνει τον αριθμό των διαθέσιμων μοντέλων στον εκθεσιακό χώρο μέχρι το τέλος του 2022, με περισσότερα από τα οχήματα να είναι διαθέσιμα στην έκθεση metaverse το πρώτο εξάμηνο του 2023. Ο Stellantis δεν διευκρίνισε εάν αυτή η τεχνολογία θα επεκταθεί και σε άλλες μάρκες στην εταιρεία.

Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν επίσης το metaverse ως μέρος των δραστηριοτήτων τους. Η Renault χρησιμοποιεί ένα βιομηχανικό metaverse για να βελτιστοποιήσει την παραγωγή της, με στόχο να εξοικονομήσει 330 εκατομμύρια δολάρια έως το 2025. Τον Σεπτέμβριο, η Ford υπέβαλε 19 αιτήσεις εμπορικών σημάτων για να προστατεύσει και να αναπτύξει την εικόνα της επωνυμίας της στο metaverse.

Author: Dimitrios Alexandridis

Article: https://news.bitcoin.com/stellantis-owned-fiat-launches-metaverse-store-using-touchcast-and-microsoft-tech/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X