Η Κροατική εκκίνηση Web3 προσφέρει ισόβια συνδρομή στο Netflix και στο Spotify μέσω NFT

Το μοναδικό NFT που βασίζεται σε συνδρομή περιορίζεται στα 10.000 και οι αγοραστές θα λάβουν μια ψηφιακή χρεωστική κάρτα μαζί με το NFT για να πληρώσουν για τη συνδρομή τους.
Την Παρασκευή, ο πάροχος λύσεων συνδρομής και έκδοσης εισιτηρίων Web3 Revuto ανακοίνωσε ένα νέο μοντέλο συνδρομής για το Netflix και το Spotify, χρησιμοποιώντας μια λύση μη ανταλλάξιμου κρυπτονομίσματος (NFT).

Η Revuto είπε ότι θα προσφέρει μια ισόβια ψηφιακή συνδρομή για το Netflix και το Spotify μέσω του Revolution NFT. Συνολικά 10.000 χρήστες θα μπορούσαν να αποκτήσουν το μοναδικό μοντέλο συνδρομής. Ο Ντίνο Ιβάνκοβιτς, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης στη Revuto εξήγησε πώς αυτά τα NFT που βασίζονται σε συνδρομές θα μπορούσαν να γίνουν ένα δικό τους οικοσύστημα. Είπε στην Cointelegraph:

“Στόχος μας είναι να φέρουμε περισσότερο έλεγχο στον τελικό χρήστη. Η τεχνολογία NFT θα επιτρέψει στους χρήστες να δημιουργούν έσοδα από τις αχρησιμοποίητες συνδρομές τους στέλνοντας ή πουλώντας τις σε άλλους που θα τις χρησιμοποιήσουν. Οι χρήστες ενδέχεται να μπορούν ακόμη και να την νοικιάσουν στο μέλλον.

Αυτά τα συνδρομητικά NFT μπορούν να διαπραγματεύονται και σε χρηματιστήρια κρυπτονομισμάτων, επιτρέποντας την ανάπτυξη μιας δευτερεύουσας αγοράς για αυτούς τους τύπους NFT. Μόλις το NFT αλλάξει χέρια, η ψηφιακή χρεωστική κάρτα του παλιού χρήστη θα ακυρωθεί και ο νέος κάτοχος θα λάβει μια νέα χρεωστική κάρτα.

Η Revuto σχεδιάζει να εισαγάγει περισσότερες υπηρεσίες βασισμένες σε συνδρομές μέσω των λύσεων της NFT και να θέσει τέλος στις ανεπιθύμητες χρεώσεις συνδρομής.

Ενώ η αγορά NFT σημείωσε συνεχή μείωση του όγκου συναλλαγών τους τελευταίους μήνες, λόγω της συνεχιζόμενης πτωτικής κυριαρχίας στην αγορά, η καινοτομία συνεχίζει να παρουσιάζει νέα ανάπτυξη στον κλάδο. Η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα εισαγάγει τα NFT σύντομα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Τα NFTS έγιναν οργή κατά την κορύφωση της ανοδικής αγοράς το 2021, ξεκινώντας με ψηφιακά συλλεκτικά είδη και αργότερα επεκτάθηκε στο GameFi και στα οικοσυστήματα metaverse. Από την Παρασκευή, τα NFTs έχουν επηρεάσει αρκετούς κλάδους όπως η τέχνη, η μουσική, η διαφήμιση, τα εισιτήρια, τα ακίνητα και πολλούς άλλους.

 

 

 

Οι απόψεις και οι ιδέες που εκφράζονται εδώ είναι αποκλειστικά αυτές του συγγραφέα και δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις του site. Κάθε κίνηση επένδυσης και διαπραγμάτευσης συνεπάγεται κίνδυνο, θα πρέπει να κάνετε τη δική σας έρευνα κατά τη λήψη μιας απόφασης.

Author: PRASHANT JHA

Article: https://cointelegraph.com/news/croatian-web3-startup-offers-lifetime-netflix-and-spotify-membership-via-nfts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked (required)