Το metaverse θα αλλάξει το παράδειγμα της δημιουργίας περιεχομένου

Το περιεχόμενο αποτελεί την ουσία του Διαδικτύου και διατίθεται σε πολλές διαφορετικές μορφές που υποστηρίζει η τρέχουσα διαδικτυακή επανάληψη του Web2 — κείμενο, ήχος, βίντεο ή συνδυασμός και των τριών. Ωστόσο, το περιεχόμενο δεν είναι δωρεάν. Είναι οι δημιουργοί περιεχομένου που γίνονται πλέον ηγέτες κοινής γνώμης, παράγοντες επιρροής και οι ακρογωνιαίοι λίθοι πολλών από τις κρίσιμες υπηρεσίες στις οποίες βασίζονται οι επιχειρήσεις, όπως η διαφήμιση, το μάρκετινγκ και η διαχείριση δημοσίων σχέσεων.

Η ανάγκη για περιεχόμενο και η προσπάθειά του για ανεξαρτησία – που ενσωματώνεται από χιλιάδες bloggers και indie performers – έχει δημιουργήσει μια τεράστια διαδικτυακή οικονομία που εμπορεύεται ταλέντα και συχνά αυξάνει τους όγκους πωλήσεων που πολλοί καλλιτέχνες κορυφαίου επιπέδου θα έβγαζαν σάλια για να κερδίσουν. Αυτή η οικονομία έχει ονομαστεί οικονομία δημιουργών: ένα χρηματοοικονομικό πλαίσιο που επιτρέπει σε ανεξάρτητα άτομα να κερδίζουν από την έκφραση του εαυτού τους, τροφοδοτώντας το κοινό με τον τύπο περιεχομένου που είναι διατεθειμένα να πληρώσουν για να καταναλώσουν.

Μια ανερχόμενη δύναμη
Η οικονομία των δημιουργών είναι μια τεράστια δύναμη: ένα μοναδικό διαδικτυακό φαινόμενο που ξεπέρασε το όριο των 104 δισεκατομμυρίων δολαρίων στα τέλη του 2021. Δεδομένης της τεράστιας ζήτησης για νέο περιεχόμενο σε δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως το TikTok, που ενδυναμώνουν ανεξάρτητους καλλιτέχνες και καλλιτέχνες, Οι ειδικοί διστάζουν να κάνουν προβλέψεις σχετικά με το δυνητικό μέγεθος της αγοράς της οικονομίας των δημιουργών στο εγγύς μέλλον.


Ο λόγος για την έλλειψη απτών προβλέψεων είναι ότι η οικονομία των δημιουργών είναι ένα εξαιρετικά νέο φαινόμενο που ξεκίνησε με την πανδημία COVID-19. Τα lockdown προκάλεσαν ένα κύμα ταλέντου μεταξύ των ανθρώπων που ήταν περιορισμένοι σε εσωτερικούς χώρους, με αποτέλεσμα την απελευθέρωση της δημιουργικότητας που άλλοι που μοιράζονταν τον περιορισμό ήταν πρόθυμοι να καταναλώσουν την ψυχαγωγία που χρειαζόταν.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι δημιουργοί μικροεπιχειρηματιών συνδέονται στενά με το μάρκετινγκ επιρροής, το οποίο εντοπίζει περίπου 13,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε μέγεθος αγοράς, είναι δυνατόν να κατανοήσουμε τις προοπτικές που μπορεί να αποφέρει περαιτέρω επέκταση του φαινομένου. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι ειδικοί πιστεύουν ότι η μετάβαση σε ένα νέο τεχνολογικό μέσο θα επιτρέψει στους δημιουργούς περιεχομένου να κατακλύσουν τις αγορές και τις βιομηχανίες με νέες ευκαιρίες για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Αποκέντρωση ταλέντων
Περισσότεροι από 50 εκατομμύρια δημιουργοί οδηγούν τη δική τους οικονομία ταλέντων, προσελκύοντας περισσότερα από 800 εκατομμύρια δολάρια σε επιχειρηματικά κεφάλαια. Τέτοια στοιχεία δεν είναι παρά μια σκιά του τι μπορούν να γίνουν αργότερα, καθώς νέοι χώροι γίνονται γρήγορα διαθέσιμοι.

Η ανάπτυξη τεχνολογιών blockchain οδήγησε σε μια σαρωτική επανάσταση στις χρηματοπιστωτικές αγορές, ενδυναμώνοντας τα άτομα αντί για ιδρύματα και διοχετεύοντας την ιδιοκτησία δεδομένων και κεφαλαίων στους κατόχους τους. Οι ιδιότητες του blockchain – η αμετάβλητη, η πλήρης διαφάνεια και η αδυσώπητη φύση των λειτουργιών – έχουν διαποτίσει πολλούς κλάδους, μειώνοντας την ισορροπία του επιχειρηματικού προσανατολισμού από την κεντρική εταιρική εξάρτηση στην αποκέντρωση. Αυτή η μετατόπιση των βασικών εννοιών που διέπουν τις σχέσεις μεταξύ των συμμετεχόντων στις συναλλαγές, που διευκολύνεται από έξυπνα συμβόλαια, δεν έχει περάσει απαρατήρητη στην οικονομία των δημιουργών.

Καθώς οι τομείς της αποκεντρωμένης χρηματοδότησης και του GameFi διασκορπίζονται στις αντίστοιχες βιομηχανίες τους και μειώνουν τα πλήθη των χρηστών από τις συμβατικές προσεγγίσεις στον τραπεζικό τομέα και τα παιχνίδια, ήταν θέμα χρόνου να αποφασίσουν οι επιρροές και οι δημιουργοί περιεχομένου να αλλάξουν το παράδειγμα στα λειτουργικά περιβάλλοντά τους. Το μοντέλο δημιουργίας περιεχομένου έχει αλλάξει για πάντα με την ενσωμάτωση τεχνολογιών blockchain που επιτρέπουν στους χρήστες να δίνουν κίνητρα στους δημιουργούς περιεχομένου, ενώ οι δημιουργοί μπορούν πραγματικά να κερδίζουν από το ταλέντο τους χωρίς να χρειάζεται να μοιράζονται τα έσοδα με κεντρικές, συχνά άδικες πλατφόρμες φιλοξενίας.

Πηγαίνοντας στο metaverse
Η ανάπτυξη metaverse— πλήρως ψηφιακά περιβάλλοντα που τροφοδοτούνται από το blockchain στο Web3 και την εικονική πραγματικότητα — θα προαναγγείλει μια νέα εποχή στη δημιουργία περιεχομένου. Ποτέ πριν το ταλέντο δεν είχε πρόσβαση σε ένα τόσο προηγμένο σύνολο εργαλείων για να εξωραΐσει ακόμη και τις πιο γενναίες ιδέες στο κατώφλι του πραγματικού και του ψηφιακού κόσμου.


Τα Metaverses επιτρέπουν στους δημιουργούς να οπτικοποιήσουν με εκπληκτική γραφική λεπτομέρεια οτιδήποτε, από μια συναυλία όπερας στο κενό του διαστήματος με φόντο νεφελώματα έως μια ροή ιστολογίου σε ένα έρημο νησί. Οτιδήποτε δημιουργικότητα μπορεί να καταλάβουμε μπορεί να εφαρμοστεί στο metaverse προς όφελος όλων των εμπλεκόμενων μερών. Βασιζόμενοι στις απεριόριστες ευκαιρίες του metaverse στην ενσωμάτωσή του στην εικονική πραγματικότητα, οι δημιουργοί περιεχομένου θα είναι σε θέση να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητά τους και να του επιτρέψουν να περιπλανηθεί άγρια. Τέτοιες υποσχέσεις απαρατήρητης ποιότητας περιεχομένου μπορούν να περιγραφούν μόνο ως αγιόκλημα για ένα πρόθυμο κοινό θεατών που λαχταρά για περισσότερη ποικιλία στους τύπους περιεχομένου που καταναλώνεται — και, το πιο σημαντικό, νέες εμπειρίες.

Η βάση blockchain του metaverse προσφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη για τους δημιουργούς περιεχομένου, καθώς τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν διάφορους μηχανισμούς για τη δημιουργία εσόδων από το περιεχόμενό τους μέσω της ευέλικτης φύσης των εσωτερικών κρυπτονομισμάτων. Οι χρήστες μπορούν να ποντάρουν τα ψηφιακά τους στοιχεία σε συγκεκριμένους δημιουργούς, ενθαρρύνοντάς τους να κυκλοφορήσουν περισσότερο περιεχόμενο συγκεκριμένου τύπου. Άλλοι μπορούν να πληρώσουν για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ειδικό περιεχόμενο, ενώ άλλοι μπορούν απλώς να ανταμείψουν τους αγαπημένους τους δημιουργούς με δωρεές. Οι δρόμοι δημιουργίας εσόδων είναι πολυάριθμοι και οι δημιουργοί περιεχομένου μπορούν πάντα να είναι σίγουροι ότι το ταλέντο τους θα πληρωθεί και καμία πλατφόρμα φιλοξενίας δεν μπορεί να τους αφαιρέσει τα κέρδη τους.


Ακόμη πιο προσοδοφόρες είναι οι προοπτικές για τις επιχειρήσεις όσον αφορά τη διείσδυση της οικονομίας του δημιουργού περιεχομένου στο metaverse. Το μάρκετινγκ, η διαφήμιση και η προώθηση γενικά αποκτούν μια νέα μίσθωση για την εξέλιξη με περιεχόμενο που μπορεί να προσαρμοστεί με αμέτρητους τρόπους και να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στα κανάλια επιλεγμένων δημιουργών. Το metaverse παρέχει στις επιχειρήσεις ένα εντελώς νέο όριο για την ανάπτυξη και την προσέγγιση κοινού, και οι δημιουργοί είναι οι ράμπες απογείωσης που μπορούν να παρουσιάσουν προϊόντα και υπηρεσίες ενώπιον των οπαδών τους — έναντι τιμήματος.

Στην ψηφιακή εκ των υστέρων
Το metaverse είναι η επόμενη επανάληψη του διαδικτύου που γνωρίζουμε σήμερα: ένα περιβάλλον πλήρως επικεντρωμένο στον χρήστη που εξυπηρετεί τον σκοπό της ανύψωσης της δημιουργικότητας σε ένα νέο επίπεδο. Ωστόσο, το κοινό δεν θα είναι οι μόνες πηγές εσόδων για τους δημιουργούς περιεχομένου, καθώς οι επιχειρήσεις είναι πρόθυμες να αξιοποιήσουν αυτήν την προσοδοφόρα θέση και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι εγγενείς, οργανικές και εξαιρετικά ευέλικτες ενσωματώσεις διαφημίσεων σε περιεχόμενο εικονικής πραγματικότητας.

 

 

 

 

 

Οι απόψεις και οι ιδέες που εκφράζονται εδώ είναι αποκλειστικά αυτές του συγγραφέα και δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις του site. Κάθε κίνηση επένδυσης και διαπραγμάτευσης συνεπάγεται κίνδυνο, θα πρέπει να κάνετε τη δική σας έρευνα κατά τη λήψη μιας απόφασης.

Author: JOHNNY LYU

Article: https://cointelegraph.com/news/the-metaverse-will-change-the-paradigm-of-content-creation?fbclid=IwAR0aW_vyU5pVvHcjUXG4c8r0KQD5M0h6UJC6_4f2bEKvrlgK64329zM5YpY

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked (required)