Ευκαιρία 1 T$: Η JPMorgan γίνεται η πρώτη μεγάλη τράπεζα στο metaverse

Η μεγαλύτερη τράπεζα στις Ηνωμένες Πολιτείες, η JPMorgan, έκανε ένα τεράστιο βήμα στο metaverse, ανοίγοντας ένα εικονικό σαλόνι στον δημοφιλή κόσμο που βασίζεται σε blockchain, Decentraland, αφού χαρακτήρισε τον κλάδο ως ευκαιρία 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων.

Οι επισκέπτες του lounge, που βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Metajuku της Decentraland, υποδέχονται μια περιπλανώμενη τίγρη και ένα ψηφιακό πορτρέτο του Jamie Dimon, Διευθύνοντος Συμβούλου της JPMorgan. Αν οι παίκτες περπατήσουν πάνω, μπορούν να παρακολουθήσουν την παρουσίαση ενός στελέχους σχετικά με τα οικονομικά των κρυπτονομισμάτων.


Η τράπεζα metaverse της JPMorgan. Πηγή: Decentraland

Το Onyx Lounge, που πήρε το όνομά του από το εσωτερικό σύστημα πληρωμών blockchain της JPMorgan, αποκαλύφθηκε μαζί με μια έκθεση από την τράπεζα που περιγράφει λεπτομερώς τους τύπους επιχειρηματικών ευκαιριών που μπορούν να αναμένουν οι εταιρείες να βρουν στο metaverse.

Η έκθεση αναφέρει, «Το Metaverse πιθανότατα θα διεισδύσει σε κάθε τομέα με κάποιο τρόπο τα επόμενα χρόνια, με την ευκαιρία της αγοράς να υπολογίζεται σε πάνω από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε ετήσια έσοδα», ενώ τονίζει επίσης ότι 54 δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται ήδη για εικονικά αγαθά κάθε χρόνο. διπλάσιο από το ποσό που δαπανήθηκε για την αγορά μουσικής.

Η έκθεση σημειώνει ότι η μέση τιμή της εικονικής γης διπλασιάστηκε από 6.000 $ σε 12.000 $ μεταξύ Ιουνίου και Δεκεμβρίου του περασμένου έτους και προβλέπει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες εντός του παιχνιδιού θα έχουν φθάσει τα 18,4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως μέχρι το 2027.

Η JPMorgan εντόπισε μια βιασύνη μεμονωμένων δημιουργών που χρησιμοποιούν το Web3 για τη δημιουργία εσόδων από τη δουλειά τους με νέους τρόπους ως κινητήρια δύναμη πίσω από τη νέα οικονομία που χτίζεται στο metaverse.

«Αυτή η δημοκρατική οικονομία ιδιοκτησίας σε συνδυασμό με τη δυνατότητα διαλειτουργικότητας, θα μπορούσε να ξεκλειδώσει τεράστιες οικονομικές ευκαιρίες, σύμφωνα με τις οποίες τα ψηφιακά αγαθά και οι υπηρεσίες δεν είναι πλέον δέσμια μιας μοναδικής πλατφόρμας ή επωνυμίας τυχερών παιχνιδιών».

Η αυξανόμενη υιοθέτηση του metaverse οφείλεται επίσης στο ενδιαφέρον από τεράστιες επωνυμίες, σημείωσε η JPMorgan, επικαλούμενη την κίνηση της Adidas και της Nike να δημιουργήσουν προϊόντα και βιτρίνες που βασίζονται σε non fungible tokens, καθώς και το άνοιγμα ενός καταστήματος metaverse από τη Samsung ως τεράστια βήματα προόδου στην υιοθέτηση.

Σαν να υπογραμμίσει το σημείο, η Disney ανακοίνωσε το πρωί της Τετάρτης ότι όρισε επίσημα ένα νέο στέλεχος, τον Μάικ Γουάιτ, για να οδηγήσει την εμφάνισή της στο metaverse. Σύμφωνα με ένα σημείωμα του Διευθύνοντος Συμβούλου της Disney, Bob Chapek, η Disney προσπαθεί να επεκτείνει την ικανότητά της στην αφήγηση στην ψηφιακή σφαίρα. “Σήμερα, έχουμε την ευκαιρία να συνδέσουμε αυτά τα σύμπαντα και να δημιουργήσουμε ένα εντελώς νέο παράδειγμα για το πώς το κοινό βιώνει και αλληλεπιδρά με τις ιστορίες μας”, δήλωσε ο Chapek.

Ωστόσο, η έκθεση της JPMorgan δεν ήταν θετική.

Σε μια ενότητα με τίτλο «Πλοήγηση στη διαφημιστική εκστρατεία εναντίον της πραγματικότητας», η έκθεση αναφέρει, «Παρά τον μεγάλο ενθουσιασμό για τις δυνατότητες του Metaverse, προκειμένου να καταστεί δυνατή η πλήρης δυναμική του για δέσμευση, οικοδόμηση κοινότητας, αυτοέκφραση και εμπόριο, βασικοί τομείς πρέπει να να αναπτυχθεί και να ωριμάσει περαιτέρω», επισημαίνοντας ελαττώματα στη συνολική εμπειρία χρήστη, κακή απόδοση των avatar και δυσκολίες με την εμπορική υποδομή.

 

 

 

 

Οι απόψεις και οι ιδέες που εκφράζονται εδώ είναι αποκλειστικά αυτές του συγγραφέα και δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις του site. Κάθε κίνηση επένδυσης και διαπραγμάτευσης συνεπάγεται κίνδυνο, θα πρέπει να κάνετε τη δική σας έρευνα κατά τη λήψη μιας απόφασης.

Author: TOM MITCHELHILL

Article: https://cointelegraph.com/news/1t-opportunity-jpmorgan-becomes-first-major-bank-in-the-metaverse?fbclid=IwAR0KLPE79_0PJwp6yazhSQ6BLrKJXLMNXML5Ef3VR95s7jmWaxnjSr7kR0U

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked (required)