Οι διαφημίσεις του Super Bowl αποτελούσαν πάντα αναπόσπαστο μέρος του ετήσιου πρωταθλήματος της Εθνικής Ποδοσφαιρικής Λίγκας (NFL) και για τις επιχειρήσεις, είναι μια δίκαιη ένδειξη ότι τα καταφέρνουν στον πραγματικό κόσμο. Αυτό το έτος, ωστόσο, σηματοδότησε ένα νέο ορόσημο για την κοινότητα των κρυπτονομισμάτων καθώς τα FTX, eToro, Crypto.com και Coinbase έκαναν το ντεμπούτο τους σε διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων κατά τη διάρκεια του Super Bowl 2022.
Με την αυξανόμενη ζήτηση στα κρυπτονομίσματα – που πρόσφατα τροφοδοτήθηκε από NFT, memes και το metaverse – οι διαφημίσεις crypto Super Bowl έκλεψαν τα φώτα της δημοσιότητας από τις παραδοσιακές επιχειρήσεις σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Twitter. Ας μετρήσουμε τις διαφημίσεις και ας επαναλάβουμε τα συναισθήματα που εκφράζει η κοινότητα.
Διαφήμιση του Coinbase Super Bowl 2022
Το Coinbase είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ανταλλακτήρια crypto στις Ηνωμένες Πολιτείες, που συχνά καταλαμβάνει την Νο. 1 θέση ως η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις στο Apple App Store. Αυτό που φαίνεται να είναι μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας της εταιρείας «Less talk, more Bitcoin», η Coinbase κυκλοφόρησε μια μινιμαλιστική εμπορική αθλητική βασική δισδιάστατη εικόνα γραφικών.
Η διαφήμιση του Coinbase Super Bowl ξεκίνησε με ένα “C” με θέμα το Coinbase που αναπηδά γύρω από την οθόνη παρόμοιο με το λογότυπο DVD που αναπηδά.
ICYMI 👀
Now that we have your attention we'd like to announce that we're giving away $15 in BTC to anyone who joins Coinbase by 2/15.
Click below for more info and RT to tell your friends!
Sign up and see terms here → https://t.co/fKHisXZJJc pic.twitter.com/SDWUup2Ql5
— Coinbase (@coinbase) February 14, 2022
Λίγο αργότερα, το γράμμα αντικαταστάθηκε με έναν κωδικό QR που αλλάζει χρώμα, ο οποίος κινήθηκε σιωπηλά στην οθόνη με παρόμοιο τρόπο. Ο κώδικας QR ανακατεύθυνε τους χρήστες στη σελίδα προορισμού του Coinbase που προώθησε ένα δώρο Bitcoin (BTC) και προσφορές εγγραφής κατά τη σάρωση.
Παρά την αντίθεση με τις παραδοσιακές, υψηλής παραγωγής διαφημίσεις Super Bowl, οι υπηρεσίες της Coinbase κατέρρευσαν προσωρινά, λόγω της ξαφνικής εισροής μεγάλης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό της. Αναγνωρίζοντας τη διακοπή της υπηρεσίας, ένα μήνυμα παρακολούθησης στην εφαρμογή Coinbase ανέφερε:
«Λοιπόν, αυτό ήταν πιο δημοφιλές από όσο νομίζαμε. Χρειαζόμαστε ένα γρήγορο τάιμ άουτ, αλλά μην ανησυχείτε. Θα σας στείλουμε email όταν τα πράγματα επανέλθουν στο κανονικό.”
Coinbase just spent $14 million for a color-changing QR code to bounce around on the screen for 30-seconds during the Super Bowl…
And the website crashed.
— Joe Pompliano (@JoePompliano) February 14, 2022
Διαφημιστική διαφήμιση FTX Super Bowl 2022
Το FTX, ένα ανταλλακτήριο crypto που ιδρύθηκε από τον Sam Bankman-Fried, δεν γλίτωσε καθόλου έξοδα για την πρώτη του διαφήμιση Super Bowl, “Don’t Miss Out”, με τον κωμικό Larry David.
Η διαφήμιση δείχνει τον Ντέιβιντ να απορρίπτει τις τεχνολογίες που αλλάζουν τη ζωή ακριβώς τη στιγμή που εφευρέθηκαν. Παρουσιαζόμενος ως αυθεντία σε διάφορα ιστορικά χρονοδιαγράμματα, ο David φαίνεται να απορρίπτει την εφεύρεση του τροχού, του ηλεκτρισμού και της τουαλέτας.
Ο κωμικός αντιτίθεται περαιτέρω στη Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας των Ηνωμένων Πολιτειών. Δείχνει σκεπτικισμό για την προσγείωση στο φεγγάρι και τη φορητή μουσική. Τέλος, όταν ο Ντέιβιντ απορρίπτει την εφαρμογή FTX, λέγοντας, «Δεν νομίζω», η διαφήμιση απευθύνεται στους θεατές:
«Μην είσαι σαν τον Λάρι. Μην χάσετε το επόμενο μεγάλο πράγμα.”
The next ₿ig thing is here, even if Larry can’t see it.
We’re giving away 7.54 #bitcoin right now to celebrate!
How to enter:
1) Watch our ad!
2) Follow us
3) Retweet this by 11:59 pm ESTFour lucky winners! #FTXContest
No Purch Nec. Subject to T&C: https://t.co/7oCC4YUk0M pic.twitter.com/RosZS0HZAS
— FTX (@FTX_Official) February 14, 2022
Συνολικά, η διαφήμιση του FTX θεωρήθηκε από πολλούς ως η πιο αστεία διαφήμιση του Super Bowl.
Διαφημιστική διαφήμιση eToro Super Bowl 2022
Η επενδυτική πλατφόρμα Crypto και fiat της eToro’s Super Bowl “Flying Your Way” ξεκίνησε με έναν χρήστη που ζητούσε συμβουλές από την κοινότητα του eToro σχετικά με το αν πρέπει να επενδύσει σε κρυπτονομίσματα ή σε μετοχές.
Αμέσως μετά, η διαφήμιση δείχνει μια μεγάλη ομάδα χρηστών να αιωρούνται γύρω από την πόλη, ένας από τους οποίους πλησιάζει τον χρήστη και τον ρωτά: “Στο φεγγάρι;”
Stocks, crypto and beyond. Discover the power of social investing #FlyWithUs #eToro pic.twitter.com/P01NJLxDZb
— eToro US (@eToroUS) February 14, 2022
Ως φόρο τιμής στο δημοφιλές memecoin Shiba Inu (SHIB), η διαφήμιση του eToro περιείχε επίσης έναν σκύλο Shiba Inu. Επιπλέον, η πλατφόρμα κυκλοφόρησε επίσης μια ανεπίσημη κάρτα μπίνγκο ημιχρόνου Super Bowl για να μαντέψει τις ατυχίες στην απόδοση, όπως δυσλειτουργίες ντουλάπας και πυροτεχνήματα.
Ready for the halftime show? Check out our Bingo card full of our best guesses for what happens during the performance.
*This is for entertainment purposes only pic.twitter.com/wuOMDdC7sZ
— eToro US (@eToroUS) February 14, 2022
Ενώ το eToro αξίζει ένα Α για προσπάθεια, η διαφήμιση κατάφερε να δημιουργήσει μόνο ένα κλάσμα του buzz που δημιουργήθηκε από τους άλλους παίκτες.
Διαφημιστική διαφήμιση του Crypto.com Super Bowl 2022
Στην πρώτη διαφήμισή του για το Super Bowl, το Crypto.com παρουσίασε τον θρύλο του μπάσκετ ΛεΜπρόν Τζέιμς να συζητά με μια εκδοχή του από το 2003. Ενώ ο νεαρός ΛεΜπρόν ενθουσιαζόταν να μάθει για ένα μέλλον γεμάτο ηλεκτρικά αυτοκίνητα και άλλες τεχνολογικές εξελίξεις, ρωτά ως ο πραγματικός ΛεΜπρόν αν ήταν έτοιμος για αυτό που επρόκειτο να συμβεί:
«Δεν μπορώ να σου πω τα πάντα, αλλά αν θέλεις να γράψεις ιστορία, πρέπει να κάνεις τις δικές σου σουτ».
Το διαφημιστικό σποτ έκανε ακόμα πιο νόημα στο κοινό, αν σκεφτεί κανείς ότι ο ΛεΜπρόν έγινε ο παίκτης με τα περισσότερα σκορ στην ιστορία του ΝΒΑ, μόλις μία ημέρα πριν από την προβολή της διαφήμισης.
In his moment of truth, @KingJames called it.
Fortune Favors the Brave #FFTB pic.twitter.com/Snhpit3vnh
— Crypto.com (@cryptocom) February 14, 2022
Με την κυκλοφορία αυτής της διαφήμισης, ο LeBron εντάσσεται στην αυξανόμενη λίστα των επαγγελματιών αθλητών που υποστηρίζουν την κύρια υιοθέτηση της κρυπτονομισμάτων — μια κίνηση που έγινε δεκτή σε όλη την κοινότητα των κρυπτονομισμάτων.
Μόλις τον περασμένο μήνα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Binance Changpeng “CZ” Zhao δήλωσε ότι οι αυξανόμενοι περιορισμοί στις διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων δεν θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στη ζήτηση για κρυπτονομίσματα.
Clampdown on crypto advertising is unlikely to have much of an effect on demand, says @binance CEO Changpeng Zhao pic.twitter.com/K5EtuWyxGz
— CNBC International (@CNBCi) January 20, 2022
Όπως ανέφερε η Cointelegraph, ο CZ είπε στο CNBC ότι ο λόγος για τον οποίο οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να περιορίσουν τη διαφήμιση είναι πιθανώς λόγω της τόσο μεγάλης ζήτησης, προσθέτοντας: «Οι περισσότεροι χρήστες μας προέρχονται από στόμα σε στόμα ούτως ή άλλως».
Οι απόψεις και οι ιδέες που εκφράζονται εδώ είναι αποκλειστικά αυτές του συγγραφέα και δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις του site. Κάθε κίνηση επένδυσης και διαπραγμάτευσης συνεπάγεται κίνδυνο, θα πρέπει να κάνετε τη δική σας έρευνα κατά τη λήψη μιας απόφασης.
Author: ARIJIT SARKAR