Η Ferrari, η κατασκευάστρια πολυτελών αυτοκινήτων, επανέλαβε ότι εξετάζει σοβαρά τα Non-Fungible Tokens (NFTs), το metaverse και την τεχνολογία blockchain.
Κατά τη διάρκεια της κλήσης κερδοφορίας της εταιρείας για το 4ο τρίμηνο του 2021, ο Benedetto Vigna, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, διαβεβαίωσε τους επενδυτές ότι η αυτοκινητοβιομηχανία επιθυμεί να υιοθετήσει τη νέα τεχνολογία.
Η Ferrari υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την ελβετική εταιρεία blockchain Velas Network, η οποία θα φέρει στην αρχή την έκδοση αποκλειστικά ψηφιακών συλλεκτικών ειδών και θα χορηγεί την αγωνιστική ομάδα της Ferrari.
Η Ferrari ολοκληρώνεται με την υιοθέτηση των NFT, λέει ο CEO της
Η ιταλική μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων, Ferrari, δεν υποχωρεί στα σχέδιά της να έχει παρουσία στο metaverse. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, δήλωσε αυτό απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το τι πρέπει να περιμένουν οι επενδυτές της εταιρείας όσον αφορά το metaverse και τα NFTs.
Ο Benedetto υποστήριξε ότι η Ferrari διερευνούσε πώς να ενσωματώσει νέες τεχνολογίες που έγιναν δυνατές από το blockchain, καθώς θα έπαιζαν βασικό ρόλο στο μέλλον της εταιρείας.
Σίγουρα, οι ψηφιακές τεχνολογίες, οι τεχνολογίες web 3.0 που χρησιμοποιούν, το Blockchain και το NFT είναι ένας τομέας που είναι ενδιαφέρων για εμάς, αξίζει κάποια προσοχή, είπε.
Πρόσθεσε ότι η εταιρεία είχε δημιουργήσει ένα ολόκληρο τμήμα αφιερωμένο στην ψηφιακή τεχνολογία στη μονάδα λιανικής της. Η Ferrari υπέγραψε πρόσφατα μια πολυετή συμφωνία με την Velas Network, μια ελβετική νεοσύστατη εταιρεία blockchain, η οποία στοχεύει στην καθιέρωση της μάρκας στο metaverse. Η Velas θα εκδώσει αποκλειστικά ψηφιακά συλλεκτικά αντικείμενα για την αγωνιστική ομάδα Maranello της Ferrari. Η Velas θα είναι και επίσημος χορηγός της ομάδας.
Η νέα χρονιά ήρθε με περισσότερη δυναμική για τα NFT
Η βιομηχανία NFT κερδίζει ακόμη μεγαλύτερη υιοθέτηση από μεγάλες μάρκες το 2022. Η τρέλα των NFT αγγίζει τις επωνυμίες που δραστηριοποιούνται σε όλους τους κλάδους. Η Walt Disney Company ανακοίνωσε επίσης πρόσφατα ότι ψάχνει να προσλάβει έναν ειδικό στα NFTs για να διαχειριστεί τα σχέδιά της για ψηφιακά στοιχεία. Άλλες μάρκες που έχουν ενταχθεί στο NFT bandwagon φέτος περιλαμβάνουν τη Lamborghini, το YouTube και το Twitter.
Με τις πωλήσεις των NFT σε υψηλά ρεκόρ και τα ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία να τραβούν την προσοχή, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι περισσότερες επωνυμίες αναπτύσσουν τη στρατηγική υιοθέτησης blockchain γύρω από αυτό. Ομοίως, ο κλάδος επεκτείνεται με περισσότερους τρόπους για να εμπλακείτε.
Σήμερα, η εταιρεία παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών GameStop ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει την αγορά NFT, μαζί με ένα ταμείο 100 εκατομμυρίων δολαρίων για να ενθαρρύνει τους προγραμματιστές παιχνιδιών να ενσωματώσουν τα NFT.
Tο post “Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari αποκαλύπτει τα σχέδια της εταιρείας για ενσωμάτωση NFT, Metaverse και Web3” εμφανίστηκε πρώτα στο CoinGape.
Οι απόψεις και οι ιδέες που εκφράζονται εδώ είναι αποκλειστικά αυτές του συγγραφέα και δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις του site. Κάθε κίνηση επένδυσης και διαπραγμάτευσης συνεπάγεται κίνδυνο, θα πρέπει να κάνετε τη δική σας έρευνα κατά τη λήψη μιας απόφασης.
Author: Olivia Brooke-CoinGape