Περιμένετε οι θείες και οι θείοι σας να αρχίσουν να σας κάνουν πολλές περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με το Bitcoin και τα NFT.
Αυτό συμβαίνει επειδή το Facebook, η πιο δημοφιλής εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ μεταξύ των ηλικιωμένων, δήλωσε σήμερα ότι δεν θα εμποδίζει πλέον την εμφάνιση των περισσότερων διαφημίσεων κρυπτονομισμάτων στον ιστότοπο.
“Το κάνουμε αυτό επειδή το τοπίο των κρυπτονομισμάτων συνέχισε να ωριμάζει και να σταθεροποιείται τα τελευταία χρόνια και έχει δει περισσότερους κυβερνητικούς κανονισμούς που θέτουν σαφέστερους κανόνες για τον κλάδο τους”, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση. (Δεν θα συμφωνούσαν όλοι ότι το ρυθμιστικό τοπίο είναι ξεκάθαρο, αν και οι ρυθμιστικές αρχές διαθέτουν σίγουρα πόρους για την περιπολία του χώρου.)
Ενώ οι διαφημιστές κρυπτονομισμάτων – συμπεριλαμβανομένων ανταλλακτηρίων, εφαρμογών δανεισμού, πορτοφολιών και λογισμικού εξόρυξης – χρειάζονταν προηγουμένως να παρουσιάσουν στην εταιρεία κοινωνικών μέσων μια σειρά πληροφοριών συν τουλάχιστον μία από τις τρεις ρυθμιστικές άδειες, τώρα πρέπει απλώς να παρουσιάσουν οποιαδήποτε από τις 27 διαφορετικές άδειες.
Το Facebook, το οποίο πρόσφατα μετονομάστηκε σε Meta για να επισημάνει τις μεταπολεμικές του φιλοδοξίες, απαγόρευσε για πρώτη φορά τις κρυπτονομισματικές διαφημίσεις στις 30 Ιανουαρίου 2018, λέγοντας ότι η απαγόρευση ήταν για να προστατεύσει τους επενδυτές της μαμάς και της ποπ – τους τύπους των καθημερινών ανθρώπων που βασίζονται στο κοινωνικό δίκτυο για τα κουτσομπολιά της πόλης και τα παγκόσμια νέα εξίσου—από απάτες.
«Θέλουμε οι άνθρωποι να συνεχίσουν να ανακαλύπτουν και να μαθαίνουν για νέα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω διαφημίσεων στο Facebook χωρίς φόβο για απάτες ή εξαπάτηση», έγραφε τότε. «Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν πολλές εταιρείες που διαφημίζουν δυαδικές επιλογές, ICO και κρυπτονομίσματα που δεν λειτουργούν επί του παρόντος καλή τη πίστη». Πρόσθεσε ότι η πολιτική ήταν «σκόπιμα ευρεία», καθώς βελτίωσε τα εργαλεία της για τον εντοπισμό παραπλανητικών διαφημίσεων.
Αν και η απαγόρευση είχε προεκτάσεις στην πλατφόρμα του Facebook και στις ιδιοκτησίες Meta όπως το Instagram, υπήρχαν τρόποι να την αποφύγουν. Η διάσημη influencer Kim Kardashian, για παράδειγμα, δημοσίευσε μια πληρωμένη προώθηση στο IG του Ethereum Max, ένα διακριτικό που έκανε για λίγο το γύρο των διασημοτήτων αυτό το καλοκαίρι.
Αν και η γενική απαγόρευση διαφημίσεων του Facebook καταδικάστηκε σε όλη τη βιομηχανία κρυπτονομισμάτων, η ανατροπή της έρχεται σε μια ύποπτα κατάλληλη στιγμή για την εταιρεία τεχνολογίας. Εκτός από το ότι έγινε πιο «ώριμο» τα τελευταία χρόνια, το crypto έχει γίνει mainstream, με το Coinbase, το Robinhood και άλλες εφαρμογές να κάνουν εύκολη την αγορά περιουσιακών στοιχείων και να βοηθούν τις τιμές τους να ανεβαίνουν στα ύψη. Υπάρχουν χρήματα που πρέπει να γίνουν, οπότε το να δείξετε το προϊόν δεν είναι πλέον κακό.
Κατά ειρωνικό τρόπο, η ανατροπή έρχεται μόλις μία ημέρα αφότου το στέλεχος του Facebook, David Marcus ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη Novi, το κρυπτοπορτοφόλι που δημιουργεί το Facebook από το 2018. Ο Marcus είχε καθοδηγήσει τις προσπάθειες του Facebook να δημιουργήσει το δικό του κρυπτονόμισμα, το Diem, το οποίο δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει.
Εάν και όταν είναι, οι δικοί σας πιθανότατα θα διαβάσουν για αυτό στο Facebook.
Οι απόψεις και οι ιδέες που εκφράζονται εδώ είναι αποκλειστικά αυτές του συγγραφέα και δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα τις απόψεις του site. Κάθε κίνηση επένδυσης και διαπραγμάτευσης συνεπάγεται κίνδυνο, θα πρέπει να κάνετε τη δική σας έρευνα κατά τη λήψη μιας απόφασης.
Author: Jeff Benson