Οι πελάτες της MoneyGram στις Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούν σύντομα να αγοράσουν Bitcoin στα καταστήματα λιανικής της χώρας σε ολόκληρη τη χώρα.
Η υιοθέτηση κρυπτονομισμάτων μεταξύ των κύριων εταιρειών υπηρεσιών πληρωμών συνεχίζει να αυξάνεται, με το MoneyGram να συμμετέχει στη λίστα.
Σε μια ανακοίνωση που εκδόθηκε την Τετάρτη, η παγκόσμια υπηρεσία πληρωμών ανακοίνωσε συνεργασία με την εταιρεία ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων και την εταιρεία ATM (Bitcoin) Coinme Inc., για να επιτρέψει στους πελάτες των Ηνωμένων Πολιτειών να αποσύρουν τα χαρτοφυλάκιά τους σε μετρητά στα σημεία πώλησης στο Χώρα.
Στο πλαίσιο της ανακοίνωσης, η MoneyGram αποκάλυψε επίσης ότι οι πελάτες θα είναι σε θέση να αγοράσουν BTC και crypto σε μια επέκταση του υπάρχοντος μοντέλου crypto-to-cash που καθοδηγείται από τα σχεδόν 20.000 ATM κρυπτογράφησης σε όλο τον κόσμο.
Σχολιάζοντας την εξέλιξη, ο διευθύνων σύμβουλος της MoneyGram Alex Holmes επισήμανε:
«Αυτή η καινοτόμος συνεργασία ανοίγει την επιχείρησή μας σε ένα εντελώς νέο τμήμα πελατών, καθώς είμαστε οι πρώτοι που πρωτοπορούμε ένα μοντέλο crypto-to-cash δημιουργώντας μια γέφυρα με το Coinme για τη σύνδεση του bitcoin με το τοπικό νόμισμα fiat».
Για το MoneyGram, η δυνατότητα αγοράς Bitcoin στα καταστήματα λιανικής πώλησης θα μπορούσε να είναι μια σημαντική εξέλιξη για τους πρώτους χρήστες κρυπτονομισμάτων που φοβούνται αλληλεπιδρώντας με τις ανταλλαγές κρυπτονομισμάτων στο διαδίκτυο.
Η ανακοίνωση της MoneyGram πιθανότατα προσφέρει επίσης μια άλλη ένδειξη της δυνατότητας για ένα ενοποιημένο καθεστώς αδειοδότησης μεταφοράς χρημάτων, ειδικά για τα κρυπτονομίσματα.
Τον Σεπτέμβριο του 2020, 48 πολιτείες των ΗΠΑ συμφώνησαν να δημιουργήσουν ένα ενιαίο ρυθμιστικό πλαίσιο για τους μεταδότες χρημάτων – μια κίνηση με σημαντικές επιπτώσεις για 78 επιχειρήσεις fintech όπως η MoneyGram, με ετήσιο κύκλο εργασιών πάνω από 1 τρισεκατομμύριο δολάρια.
Το MoneyGram ξεκινώντας τη φυσική αγορά Bitcoin στις τοποθεσίες του στις Η.Π.Α. είναι επίσης ένα άλλο παράδειγμα εταιρειών fintech και υπηρεσιών πληρωμών που αυξάνουν τα κρυπτονομίσματα. Από σταθερούς κολοσσούς όπως το PayPal έως τη Visa και την Mastercard, το ντεμπούτο κάποιου είδους χαρακτηριστικού που σχετίζεται με τα κρυπτονομίσματα γίνεται κανόνας σε όλο τον κλάδο.
Τον Μάρτιο, το PayPal άρχισε να επιτρέπει στους πελάτες των ΗΠΑ να πληρώνουν με Bitcoin σε εκατομμύρια διαδικτυακούς εμπόρους στην πλατφόρμα. Τον Απρίλιο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της PayPal, Dan Schulman, δήλωσε ότι το εμπόριο κρυπτονομισμάτων της εταιρείας θα φτάσει τα 200 εκατομμύρια δολάρια σε όγκο εντός μερικών μηνών.